תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן ג'וק
  • ניסאן ג'וק R – סופר ג'וק

    ניסאן ג'וק

    מה מקבלים משידוך בין ניסאן ג'וק לניסאן GT-R? לתשובה קוראים ניסאן ג'וק R, קרוסאובר עם ביצועים של מכונית על.

    • 05-10-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    נקדים תשובה לשאלה. ניסאן ג'וק R מוגדר ע"י ניסאן, לפחות בשלב זה, כאב-טיפוס שאינו מיועד לייצור סדרתי. הוא אמנם צפוי לקבל רישוי ולנוע על כבישי אירופה, אך אל תצפו לראות אותו עוקף על האוטוסטראדה בעתיד הקרוב. האמת היא שדי חבל לקרוא את זה, כי ניסאן ג'וק R נראה כמו ייצור שהיינו רוצים לפגוש יום אחד באולם התצוגה של ניסאן.

    ניסאן ג'וק R

    למרות ההצלחה הרבה באולמות המכירה, בניסאן ככל הנראה לא מרוצים מהתדמית האפרורית שהוצמדה לקרוסאוברים מתוצרתם. כדי להוכיח שקרוסאובר יכול להפוך למכונית על פיתח מרכז הטכנולוגיה של ניסאן-אירופה את אב הטיפוס ג'וק R. הפלטפורמה של הג'וק המצליח עברה שינויים רבים על מנת שתצליח לקלוט את מנוע ה-V6 הגדול, את תיבת ההילוכים ואת מערכת ההנעה הכפולה של הניסאן GT-R. מתחת לפרצוף התמים לכאורה של הג'וק מסתתר מנוע בנפח 3.8 ליטרים המפיק 520 כוחות סוס, כך שלמרות שנתוני הביצועים הרשמיים לא פורסמו ניתן להניח כי מדובר במכונית מהירה. ממש מהירה.

    הג'וק R מקבל גם חישוקי סגסוגת מחוזקים בקוטר 20 אינטש', בלמי ברמבו גדולים, ספויילרים וחצאיות בעיצוב קרבי. תא הנוסעים של הג'וק קיבל את לוח המכוונים של ה-GT-R, כולל מסך LCD בגודל 7 אינטש' וצמד מושבי ספורט עם רתמות מרוץ. כלוב התהפכות בתקן FIA הותקן אף הוא בתא הנוסעים, בין היתר כדי לשפר את קשיחות המרכב.

    ניסאן ג'וק R

    ניסאן ג'וק R

    dddd