תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס GS
  • לקסוס GS
  • לקסוס חושפת GS חדשה

    לקסוס GS

    לקסוס GS החדשה נחשפת בתמונות ופרטים ראשונים. תשווק תחילה עם מנוע בנזין אחד, בהמשך גם עם יחידת הנעה היברידית.

    • 19-08-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    לפני 4 חודשים הציגה לקסוס את ה-LF-Gh שהייתה יריית הפתיחה לקראת השקתה של ה-GS החדשה. מאז הספיקה לקסוס לפזר לא מעט טיזרים לדגם החדש ברחבי הרשת עד לחשיפתה הרשמית של המכונית אמש בקליפורניה. ל-GS החדשה ממדים דומים מאוד לאלו של הנוכחית, הן באורך הכללי והן בבסיס הגלגלים. למרות זאת, בלקסוס מדגישים שה-GS החדשה יושבת על פלטפורמה חדשה, קשיחה ומתקדמת יותר בהשוואה לזאת של ה-GS היוצאת. התכנון המתקדם של הפלטפורמה החדשה יאפשר, כך מספרים בלקסוס, שיפור ניכר גם במרווח הפנים, בנפח תא המטען ואף, שימוש לב חובבי במוו, התנהגות כביש משופרת.

    לקסוס GS

    ה-GS החדשה תושק בתחילת 2012, תחילה עם מנוע אחד - V6 בנפח 3.5 ליטרים, המפיק 306 כוחות סוס בעזרתם האדיבה של הזרקת דלק ישירה ועקיפה, תזמון שסתומים משתנה וארבעה שסתומים לצילנדר. מנוע זה ישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית,
    6 הילוכים, הכוללת גם אופציה לתפעול ידני ממנופים מאחורי ההגה. זינוק מעמידה למאה קמ"ש אורך 5.7 שניות בלבד, נתון מרשים למדי. ההנעה אחורית, עם אופציה למערכת הנעה כפולה. שכחנו משהו? כן, יש מערכת ניהול מנוע עם בחירה של אחד משלושה מצבים - Eco,Sport ו-Sport+. אנחנו מניחים שאתם כבר מבינים לבד מה הם יעשו. בהמשך תשווק בשוק האירופאי גם גרסה היברידית וגרסה מוחלשת.

    הלקסוס GS החדשה מציגה כמה מערכות חדשות ברשימת האבזור הארוכה, כמו למשל מערכת בקרת אקלים חדשה בשם S-Flow שיודעת למזג רק את המושבים בהם יושבים נוסעים. זה בנוסף, כמובן, לשלל פריטי אבזור שכבר שמענו עליהם בעבר - חיבורים אלחוטיים כמעט בכל תקן אפשרי, מערכת שמע עם 17 רמקולים, חיבור לפייסבוק, מסך מגע בגודל 12.3 אינטש' ולא פחות מ-10 כריות אוויר. ועוד לא הזכרנו את מערכת ראיית הלילה, מערכת למניעת סטייה מנתיב הנסיעה ומערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים.

    לקסוס GS

    לקסוס GS

    dddd