תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנציה
  • לנציה אפסילון
  • לאצ'יה אפסילון החדשה בדרך לישראל

    לנציה אפסילון

    לאנצ'יה אפסילון החדשה צפויה להגיע לישראל באוגוסט הקרוב, עם צמד מנועי בנזין חסכוניים ומחיר שיחל ב-103 אלף ₪.

    • 06-06-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    סמל"ת, יבואנית לאנצ'יה לישראל, הודיעה הבוקר על הגעתה הצפויה של האפסילון החדשה לישראל. הדור השלישי של האפסילון נחשף לראשונה לפני מספר חודשים בתערוכת הרכב של ג'נבה ובניגוד לדורות הקודמים ישווק לא רק במרכב 3 דלתות אלא גם במרכב
    5 דלתות. בלאנצ'יה מבטיחים כי האפסילון החדשה שמה דגש עיקרי בנושאי איכות החומרים ותחושת היוקרה, וממתגים את האפסילון החדשה כמתחרה בקטגוריית הפרימיום-מיני (ביחד עם אאודי A1 ומיני קופר).

    לאנצ'יה אפסילון

    האפסילון החדשה תשווק בישראל עם שני מנועי בנזין מודרניים וחסכוניים במיוחד. הראשון, בנפח 1.2 ליטרים, מפיק 69 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-10 קג"מ. השני והמעניין יותר, הוא מנוע Twin Air מוגדש בנפח 0.9 ליטר המפיק 85 כוחות סוס ומומנט מרבי
    של כ-14 קג"מ. מנוע שני צילנדרים זה זכה לשבחים רבים ואף זכה לאחרונה בתחרות מנוע השנה בשלל קטגוריות, והוא צפוי להגיע בקרוב גם לדגמים נוספים של קונצרן פיאט.
    האפסילון תשווק בישראל עם תיבות הילוכים ידניות ורובוטיות.

    לאנצ'יה אפסילון

    רשימת האבזור הסטנדרטי צפויה לכלול 6 כריות אוויר, מערכת Start&Stop, חישוקי סגסוגת ובקרת אקלים ידנית. גרסאות מאובזרות יותר יכללו גם גג שמש פנורמי, מושבי עור, פנסי קסנון ועוד. מחירה של האפסילון יחל ב-103 אלף ₪ ויגיע עד לכ-125 אלף ₪ בגרסאות המאובזרות. שיווקה בישראל צפוי להתחיל בחודש אוגוסט הקרוב.

    לאנצ'יה אפסילון

    לאנצ'יה אפסילון

    dddd