עכשיו זה רשמי: במוו סדרה 1 החדשה

במוו סדרה 1 קבריו

במוו חושפת את הדור החדש והשני במספר לסדרה 1 הקומפקטית. תציע מרווח פנים עדיף ומנועי טורבו מודרניים וחסכוניים.

  • 05-06-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

כמה שעות לאחר שכמה מהתמונות דלפו לרשת, מצטרפת במוו לחגיגה באופן רשמי וחושפת באופן רשמי את סדרה 1 החדשה. הדור הקודם של סדרה 1 זכה לביקורות שליליות רבות אודות מרווח הפנים המצומצם, איכות החומרים הנמוכה ונוחות הנסיעה. עושה רושם שבמוו לקחו את ההערות לתשומת ליבם והדגם החדש יציע שיפור ניכר בתחומים אלו. כך למשל, מרווח הפנים השתפר בזכות שימוש בפלטפורמה ארוכה שמקורה בסדרה 3. בסיס הגלגלים גדל ב-3 סנטימטרים וכתוצאה מכך זכו הנוסעים במושב האחורי למרווח רגליים הגדול ב-2.1 סנטימטרים בהשוואה לדגם היוצא. תא המטען גדל אף הוא וכעת נפחו עומד על 360 ליטרים, 30 ליטרים יותר בהשוואה לדגם הקודם.

במוו סדרה 1

כל המנועים איתם תשווק סדרה 1 החדשה כוללים שפע של טכנולוגיות מודרניות לצמצום פליטת המזהמים וצריכת הדלק, כולל מגדש טורבו, מערכת הזרקת דלק ישירה, מערכת Start&Stop ומצב ECO PRO שיצמצם עוד יותר את פליטת המזהמים. יחידת הבנזין הבסיסית (116i) מפיקה 136 כוחות סוס ב-4,400 סל"ד ומומנט מרבי של כ-22 קג"מ כבר ב-1,350 סל"ד. צריכת הדלק הממוצעת שלה צפויה לעמוד על 18.2 קילומטרים לליטר. גרסה חזקה יותר של אותו המנוע (118i) תפיק 170 כוחות סוס ב-4,800 סל"ד ומומנט מרבי של כ-25 קג"מ ב-1,500 סל"ד. גרסה זו מעלה את צריכת הדלק הממוצעת בליטר אחד לקילומטר.

בנוסף יוצעו גם שלושה מנועי טורבו דיזל בהספקים שנעים בין 116 ל-184 כוחות סוס, אולם הרלוונטיות שלהם לשוק הישראלי מוטלת בספק. בהמשך צפויה להופיע גם גרסה חמה שתצויד במנוע 2 ליטר מוגדש בהספק של 245 כוחות סוס.
כל המנועים ישווקו עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה או תיבה ידנית בעלת 6 יחסי העברה.

במוו סדרה 1

רשימת האבזור הבטיחותי כוללת בקרת יציבות, בקרת משיכה, 8 כריות אוויר ושלל מערכות בלימה מתקדמות. בנוסף תשווק
ה-1 החדשה עם אופציה לפנסי חזית אקטיביים, מערכת עזר לחניה, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים מתים ומגביל מהירות אלקטרוני אקטיבי שמזהה את שלטי הגבלת המהירות שבצד הדרך.

במוו סדרה 1

dddd