שברולט סוניק – כבר לא אוואו

שברולט אבאו5

שברולט חושפת פרטים טכניים נוספת אודות הסוניק, שתחליף את האוואו במהלך השנה הקרובה.

  • 23-05-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

הסוניק, מחליפת האוואו, נחשפת בפרטים ותמונות חדשות כמה חודשים לפני הגעתה לאירופה וגם לישראל. הסוניק החדשה עתידה לשפר מספר רב של נקודות חולשה אותם פגשנו באוואו ובכירים בשברולט אירופה בטוחים כי "הסוניק החדשה מוכנה להתמודד עם מיטב המכוניות הקטנות". כך, למשל, יושבת הסוניק על פלטפורמה חדשה שפותחה בשברולט - גדולה, קלה, חזקה ובטיחותית יותר בהשוואה לזאת של האוואו. שש תושבות מנוע ישפרו את בידוד הרעשים, ביחד עם חומרי בידוד חדשים וזכוכיות עבות יותר.

שברולט סוניק

ממדיה של הסוניק גדולים מאלו של האוואו. בסיס הגלגלים צמח לכדי 252 סנטימטרים (248 סנטימטרים באוואו) לטובת שיפור מרווח הפנים, בעיקר במושב האחורי. נפח תא המטען יעמוד על 290 ליטרים בגרסת ההאצ'בק (220 ליטרים באוואו) ועל
502 ליטרים מרשימים בסדאן (348 ליטרים באוואו סדאן).

שברולט סוניק

באגף יחידות הכוח תשווק שברולט מספר גדול יחסית של יחידות הנעה. 1.2 ליטר בהספק מרבי של 70 ו-86 כוחות סוס, 1.4 ליטר בהספק של 100 כוחות סוס, 1.6 בהספק של 115 כוחות סוס וטורבו-דיזל בנפח 1.3 ליטרים. תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה תוצע כאופציה בדגמי הבנזין החזקים (1.4 ו-1.6 ליטרים).

רשימת האבזור כוללת שש כריות אוויר כסטנדרט, בקרת יציבות, הגה כוח חשמלי (בדגמי ה-1.2 וה-1.3 ליטר), בקרת אקלים, מושב אחורי מתקפל ביחס 60:40 עם חיבור למושב בטיחות, בקרת שיוט עם מגביל מהירות ולוח שעונים עם תצוגת LCD.

שברולט סוניק

שברולט סוניק