תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה סקאלה
  • סקודה סקאלה – עכשיו גם לשוק הפרטי

    סקודה סקאלה

    אחרי שהשיקה את הסקודה סקאלה בגרסה בסיסית שהרגישה "תפורה" על ציי הרכב, מגיעה גם גרסה מאובזרת יותר במחיר של 126,000 ₪

    • 03-11-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    סקודה סקאלה, מחליפתה הרוחנית של הראפיד ספייסבק, הושקה לפני חודשיים אך בהרכב לא לגמרי מלא – הושקה רק גרסה אחת, בסיסית למדי, עם מפרט ומחיר שנראים כאילו יועדו יותר לציי רכב מאשר לרוכשים פרטיים. כעת מודיעה צ'מפיון מוטורס, היבואנית, על תחילת שיווק גרסה נוספת, מאובזרת (הרבה) ויקרה (קצת) יותר, ועם מטרה ברורה שמסומנת על ארנקיהם של הרוכשים הפרטיים.

    סקודה סקאלה

    הגרסה החדשה של הסקאלה תקרא, כמקובל אצל היבואנית, סטייל, ומחירה יעמוד על 126,000 ₪ - 8,000 שקלים בלבד יותר מגרסת אמבישן הבסיסית. בתמורה יקבלו הרוכשים רשימת אבזור ארוכה הרבה יותר שתכלול ניטור שטחים מתים, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי לד אחוריים, חישוקי 17 אינץ' ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    סקודה סקאלה

    בגזרת המנוע אין שינויים, וגם הסקאלה סטייל תונע ע"י משולש צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 115 כ"ס ו-20.3 קג"מ המשודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים. הסקאלה מגיעה ל-100 קמ"ש תוך 9.9 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר.

    סקודה סקאלה

    למרות המחיר הנמוך והמיצוב ה"ליסינגי" של הסקאלה, עם ממדים שמקבילים להאצ'בקים משפחתיות מהשורה (ארוכה מקיה סיד, בסיס גלגלים ארוך משל פיג'ו 308, תא מטען גדול משל מאזדה 3) ומחיר נמוך משל רוב המתחרות שלה (להוציא סיאט לאון), נראה שהסקאלה תוכל לתת פייט לא רע גם לאותן משפחתיות מסורתיות.

    dddd