תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יגואר
  • יגואר XE המחודשת בישראל

    יגואר

    יגואר ישראל משיקה את מתיחת הפנים של ה-XE, עם עיצוב מחודש, שדרוג לרשימת האבזור ומחיר התחלתי של 359,000 ₪

    • 04-08-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    יגואר XE, דגם ה"פרייבט" הבסיסי של היצרנית הושק לפני 4 שנים כדי למלא את החלל שהותירה הפסקת ייצור ה-X-Type בתחילת העשור, מכונית שכשלעצמה לא זכתה לפופולריות כבירה ויוצרה במשך דור אחד בלבד.

    כשהושקה, ה-XE הבטיחה לספק לנהגים חוויית נהיגה ספורטיבית במיוחד, כזו שתסתכל בלבן של העיניים למכוניות כמו הסדרה 3 של במוו, והיא אכן הצליחה לספק את חוויית הנהיגה הזו, למרות שהיא קיבלה ביקורות פחות נעימות על חלקים אחרים בה - כגון איכות החומרים והגימור בתא הנוסעים.

    יגואר XE 2019

    בפברואר האחרון חשפה יגואר את מתיחת הפנים של ה-XE, שהביאה עימה שדרוגים מתבקשים במספר תחומים בהם ה-XE נותרה מאחור בעוד שאר התעשייה התקדמה - בעיקר בתחום הבטיחות האקטיבית, אבל טיפלה גם בתא הנוסעים.

    כעת נוחתת מתיחת הפנים בישראל, והיא מגיעה בשתי רמות גימור - S ו-S פלוס, כאשר הגרסה הבסיסית תעלה 359,000 ₪ ואילו הבכירה תדרוש מכם להיפרד מ-16,000 ₪ נוספים.

    בין השינויים הבולטים ביותר במתיחת הפנים ניתן למצוא תא נוסעים שקיבל את ממשק ההפעלה החדש שבנוי משני מסכי מגע גדולים כאשר העליון שולט ברוב הפונקציות והתחתון משמש בעיקר לשליטה על מערכת המיזוג. גם כאן, כמו בדגמי לנד רובר הנוכחיים, במסך התחתון משולבות שתי גלגלות פיזיות שיכולות לשנות את הפונקציה עליה הן שולטות לפי בחירת הנהג. בנוסף, מגיעה לכאן גם המראה האחורית משולבת המצלמה שפגשנו בריינג' רובר איווק החדש, שיקוף לטלפון ועוד.

    יגואר XE 2019

    מבחינת אבזור בטיחות, מקבלת ה-XE החדשה בקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה, בלימת חירום עד מהירות של 160 קמ"ש, תיקון סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים, לצד כל שאר המערכות המקובלות. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    גרסת S פלוס מוסיפה בין היתר כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת שמע משודרגת, בלמים גדולים יותר וקאליפרים אדומים.

    את ה-XE תניע היחידה המוכרת של JLR - מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין עם 250 כ"ס ו-37 קג"מ, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית שמשתלבים לכדי 6.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מקסימלית של 250 קמ"ש.

    יגואר XE 2019

    ה-XE של יגואר נכנסת לתחרות לא פשוטה, במיוחד לאחר שנחתה בישראל לא מזמן הדור החדש של הסדרה 3, אותה המכונית אותה יגואר כל כך רצתה "לנצח", ובקרוב תגיע לכאן גם מתיחת הפנים של אאודי A4, שבטח לא תהפוך את החיים שלה לקלים יותר.  

     

    dddd