תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

קאדילק XT4 בישראל

קאדילק XT4 נוחת בישראל עם רשימת אבזור ארוכה במיוחד, שלוש גרסאות, ומחירים תחרותיים מאוד

  • 08-07-2019
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

קאדילק XT4 החדש הוא הדגם הראשון אי פעם שהיצרנית מציגה בקטגוריית רכבי הפנאי ה"בינוניים" (באמריקאית מדוברת). הוא מבוסס על פלטפורמה חדשה עם בסיס גלגלים באורך של 278 ס"מ, מה שמציב אותו בדיוק באמצע בין הקרוסאוברים המבוססים על מכוניות מנהלים (דוגמת מרצדס GLC ובמוו X3) לבין אחיהם הקטנים יותר המבוססים על פלטפורמות משפחתיות (כמו וולוו XC40 או אאודי Q3).

קאדילק XT4

ה-XT4 נוחת בישראל בשלוש רמות גימור, כאשר שלושתן מונעות על-ידי אותה יחידת כוח - 2.0 ליטר טורבו בנזין עם 237 כ"ס ו-35.7 קג"מ המשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית. בגרסת פרימיום (הבסיסית) ופרימיום לקשרי (האמצעית) יעבור הכוח לגלגלים הקדמיים, ואילו גרסת ספורט הבכירה תעשה שימוש במערכת הנעה כפולה חכמה עם שני דיפרנציאלים ננעלים שיכולים להעביר את מלוא הכוח לגלגלים הקדמיים או האחוריים, וכן לחלק אותו באופן מלא בין הגלגלים האחוריים.

הביצועים של ה-XT4 לא רעים בכלל, עם 7 שניות למאה קמ"ש בגרסאות ההנעה הקדמית ו-7.2 שניות אירוניות משהו בגרסת הספורט. עפ"י התקן האמריקאי המחמיר, צריכת הדלק העירונית עומדת על 10.2 ק"מ לליטר בגרסאות ההנעה הקדמית ו-9.3 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה; הצריכה הבינעירונית עומדת על 12.8 ו-12.3 ק"מ לליטר בהתאמה.

קאדילק XT4

בכל הנוגע לאבזור, מגיע ה-XT4 לישראל כשהוא חמוש ברשימה ארוכה מאוד, כמיטב כמסורת האמריקאית. פתיחת תא מטען חשמלית בכל הגרסאות, עם חיישן "בעיטה" בדגם ספורט; פנסי לד עוקבי פניה, משטח הטענה אלחוטי, כיוונון מושבים והגה חשמליים עם פונקציית יציאת וכניסת נוחות, תצוגה עילית ועוד. גם מבחינת אבזור בטיחות מציע ה-XT4 רשימה באורך הגלות - בקרת שיוט אדפטיבית מלאה, בלימת חירום בנסיעה לפנים ולאחור, שמירת נתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, ניטור שטחים מתים עם התרעת תנועה חוצה, מצלמות היקפיות, מראה אחורית משולבת מצלמה ועוד.

אם אתם רוצים לקרוא את כל המפרט, אתם מוזמנים לעשות זאת כאן - רק פנו לעצמכם קודם 10-15 דקות.

קאדילק XT4

מחיריו של ה-XT4 יעמדו על 265 אלף שקלים לגרסת פרימיום, 285 אלף שקלים לפרימיום לקשרי ו-300 אלף שקלים לדגם הספורט. מחירים שמעמידים אותו - כמו המידות שלו - בין שתי הקטגוריות. זאת בניגוד למה שעשתה קאדילק עם ה-CT6 כאשר השיקה אותה במחירים שדומים יותר לאלו של רכבים מקטגוריה נמוכה יותר. יחד עם זאת, נראה שלפחות מבחינת אבזור-פר-שקל, ה-XT4 יביס פחות או יותר כל רכב אחר במחירים דומים.

dddd