תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

אקומושן 2019 יפתח ע"י מנכ"ל פורד

כאילו ש-130 סטארטאפים זה לא מספיק, אקומושן מודיעה כי את הכנס השנתי שלה יפתח ביל פורד

  • 28-05-2019
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: פורד, אסף קליגר

בשבוע שעבר דיווחנו לכם על קביעת התאריך לכנס השנתי המרכזי של אקומושן, שייערך השנה ב-11.6 בגני התערוכה. אלא שכנראה שלחבר'ה השאפתניים שם, אירוע מרכזי בגני התערוכה וארבעה ימים של כנסים ופאנלים כנראה לא הספיקו. אז הם החליטו, כשחקן חיזוק, להביא את לא פחות מאשר וויליאם קליי פורד, מנכ"ל פורד העולמיתו ונינו של הנרי פורד, שהמציא שיטת ההרכבה בפס נע והיה אחראי לא קטן לאיך שהמכונית המודרנית שלנו נראית.

פורד יפתח את הכנס (בשעה 10:00) על הבמה המרכזית באולם 1 של גני התערוכה, בשיחה על החזון שלו ושל פורד לעתיד הניידות של כולנו. השיחה תונחה ע"י עיתונאית חברת החדשות ומגישת המהדורה, דנה וייס. בתנאי שהיא תצליח לישון קצת בתוך כל הכאוס הפוליטי שקורה בימים האחרונים.

ביל פורד

מאיר ארנון, מייסד משותף של EcoMotion, ויו"ר 'שבוע EcoMotion': "לכבוד ולעונג לנו לארח את ביל פורד ב-EcoMotion. עם המומחיות והתובנה שלו, אנו מקדמים בברכה דיון על עתיד הניידות וכיצד התעשייה תתקדם כדי לסייע לאנשים לנוע בערים ביעילות רבה יותר ובמחיר סביר. זוהי גם הזדמנות מצוינת לבחון כיצד ספקי הטכנולוגיה יספקו יותר ויותר תוכן ואת תפקידם של יצרנים ויזמים בתוך המערכת האקולוגית הזו".

אורלי דהן, מנכ"לית קהילת EcoMotion הוסיפה: "השנה, יותר מתמיד, אנחנו יכולים לראות את המסע שעשתה קהילת EcoMotion. מקהילה מקומית עם מספר קטן של יזמים ישראלים, הפכנו לקהילה המושכת התעניינות מצד שחקנים בכירים בתעשיית הרכב, שמסוקרנים על ידי מה שיש לנו להציע. אנחנו גאים לארח בשבוע EcoMotion, את יו"ר ההנהלה של חברת פורד העולמית, הידוע במחויבות שלו לפתח פתרונות ניידות שהופכים את חייהם של אנשים לטובים יותר".

אורלי דהן ומאיר ארנון

dddd