תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אקסטרייל
  • ניסאן אקסטרייל - עכשיו עם מנוע בנזין

    ניסאן אקסטרייל

    ניסאן ישראל משיקה את האקסטרייל עם מנוע ה-1.3 ליטר טורבו בנזין בגרסת 160 כ"ס. החל מ-168,000 ₪

    • 01-05-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    שיתוף הפעולה המתמשך בין מרצדס לקונצרן רנו-ניסאן ממשיך להראות את אותותיו ולעשות טוב לדגמי ניסאן ורנו בישראל. אחרי שניסאן קשקאי ודגמי רנו שונים קיבלו את מנוע ה-1.33 ליטר טורבו בנזין שפותח במסגרת אותו שיתוף הפעולה, אותו מנוע שמשרת גם את ה-A קלאס החדשה של מרצדס, מגיע תורו של ניסאן אקסטרייל.

    עד עתה שווק האקסטרייל רק עם מנוע 1.6 טורבו דיזל ישן של רנו ו-2.0 ליטר טורבו דיזל ששווק רק בגרסת הנעה כפולה ויקרה, ולא זכה לביקוש ער (פחות מ-90 יחידות מתוך מעל ל-1000 בסך הכל). היום בעצם מקבל האקסטרייל את מנוע הבנזין הראשון שלו - בישראל לפחות - מאז החל שיווק הדור הנוכחי ב-2016.

    ניסאן אקסטרייל

    הגרסה אותה מקבל האקסטרייל מפיקה 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ, זהה למנוע שקיבל הקשקאי בתחילת השנה, וגם כאן הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים. צריכת הדלק של המנוע החדש פחות טובה מזו של הדיזל הקטן, אך עדיין סבירה לחלוטין כשלעצמה עם נתון מוצהר של 15.9 ק"מ לליטר.

    האקסטרייל עם המנוע החדש יוצע, כמו בעבר, בשלוש גרסאות - חמישה ושבעה מושבים ברמת גימור אסנטה במחירים של 168 ו-179 אלף שקלים בהתאמה, וגרסת טקנה שבעה מושבים שתעלה 193,000 ₪. בכל המקרים מדובר בדגמים עם הנעה קדמית בלבד, ורשימות האבזור נותרו ללא שינוי.