תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה פרואייס סיטי נחשף - תאום לברלינגו

    טויוטה

    טויוטה ופיג'ו-סיטרואן ממשיכים בשיתוף הפעולה הצמוד, והפעם - פרואייס סיטי. תאום ברלינגו בשתי גרסאות

    • 24-04-2019
    • מאת: יואב אשד | צילום: יצרן

    כנראה שטויוטה מרוצים מהרומן שלהם עם פיג'ו-סיטרואן, ולפרואייס הרגיל, שהוא בעצם סיטרואן ג'אמפי העונד סמלים של הענקית היפני, מצטרף כעת אח קטן: פרואייס סיטי, שמבוסס - שלא במפתיע - על סיטרואן ברלינגו החדש.

    טויוטה פרואייס סיטי

    מפרטים טכניים טרם פורסמו, אך הפרואייס סיטי צפוי להציע מנועי בנזין ודיזל מהמבחר הקיים של קונצרן פיג'ו-סיטרואן,  משודכים לתיבות ידניות עם חמשה או שישה הילוכים, או אוטומטית עם שמונה. תאום הברלינגו (והאופל קומבו, והפיג'ו פרטנר) יוצע בשתי צורות מרכב, קצרה עם רצפת הטענה באורך 181.7 ס"מ ונפח הטענה מקסימלי של 3000 ליטר, וארוכה עם רצפה באורך של 216.7 סנטימטר ונפח הטענה מקסימלי של 3900 ליטר. שתי הגרסאות יכולות לשאת טון אחד של משקל.

    טויוטה פרואייס סיטי

    למי שמחפש פתרונות אחסון חכמים, טויוטה מציעה תוספת שנקראת מטען חכם (smart cargo), המוסיפה מושב מתקפל מאחור ופתח במחיצה המפרידה בין תא המטען לתא הנוסעים, המוסיפה עוד 130 סנטימטר להובלת מטענים ארוכים. כמו הברלינגו, הפרואייס מציע מגוון תאי אחסון מגוונים, ממחזיקי כוסות ותאים לכרטיסים ואפילו תא אחסון בתקרה מעל חלון הנהג.

    טויוטה פרואייס סיטי

    לנהג שרוצה לראות מה קורה מאחריו ,טויוטה מציעה כאופציה "מערכת ראייה אקטיבית חכמה" (smart active vision) אשר באמצעות שתי מצלמות חיצוניות וצג 5 אינץ' על התקרה, מאפשרות לנהג לראות מה קורה מצדדי ומאחורי הרכב (או כפי שטויוטה מתארת את זה: "לראות דרך קירות המתכת"). 

    טויוטה פרואייס סיטי

    אבזור הבטיחות המוצע כסטנדרט עם הפרו אייס הוא בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, תיקון סטייה מנתיב והתרעת עייפות. ברשימת אבזור הנוחות ניתן למצוא תצוגה עילית, בקרת שיוט, טעינה אלחוטית לטלפון ומערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ', עם קישוריות לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו (לראשונה ב"טויוטה"). מוצעת כאופציה מערכת בחירת מצבי נהיגה, המאפשרת להתאים את הרכב לתנאי דרך שונים כמו דרך עפר או שלג (כנראה מקביל ל-Grip Control של פיג'ו).

     

    dddd