תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר ה(שוב) מחודש בישראל

    מיצובישי

    גריל חדש, אבל לא רק, מיצובישי משיקה את ההאוטלנדר מתוח הפנים בישראל. דגם אחד התייקר, אחד הוזל, רובם נותרו ללא שינוי

    • 05-09-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    חושבים שבישראל קונים הרבה מיצובישי אאוטלנדר? הצחקתם. למרות שהוא מאוד פופולרי אצלנו, במקור כוון האאוטלנדר לשוק האמריקאי, כמו עוד מכוניות רבות של מיצובישי. לכן, כמקובל בשוק האמריקאי, האאוטלנדר עובר אי-אילו שינויים כמעט מדי שנה. גם הפעם לא הייתה שונה, וכבר הספקנו לפגוש את דגם הפלאג-אין הייבריד בצרפת וגם את דגם הבנזין באירוע שערכה היבואנית למובילי הדעה שלנו.

    על פניו, נראה שהשינויים שעבר האאוטלנדר מינוריים - חישוקים חדשים, גריל טיפה שונה, פנסים בעיצוב אחר (בגרסאות עם פנסי הלד המלאים) ופחות או יותר זהו. אבל מתחת לפני השטח השינויים הרבה יותר משמעותיים.

    כעת מתחיל השיווק של האאוטלנדר המחודש באופן רשמי (למרות שכבר זיהינו על הכבישים לא מעט יחדות שלו) במחירים שמתחילים ב-158,000 ₪ לגרסת האינטנס 5 מושבים (ללא שינוי) ועד 200,000 ₪ לגרסת עילית שבעה מושבים עם הנעה כפולה (הוזלה של 5,000 ₪).

    בראש ובראשונה, כל הדגמים מקבלים מערך בטיחות אקטיבית כמעט מלא - בלימת חירום עד 80 קמ"ש (הולכי רגל עד 65 קמ"ש), התרעת סטיה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי ובקרת שיוט אדפטיבית. בנוסף, דגמי הפרימיום והעילית מקבלים גם ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה. (מתנצלים על תמונות תא הנוסעים הבריטיות למהדרין, אלא היחידות שקיימות באינטרנט. אם תמצאו תמונות טובות יותר, שתפו אותו בשרשור).

    חוץ מזה, מקבל האאוטלנדר גם פריט שמאוד חסר בדגמים הקודמים - פתח מיזוג למושב האחורי. בנוסף ישנם עוד שיפורי "איכות חיים" בהם בלם יד חשמלי, מושבים חדשים, ובדגם הפריומיום ישנם חיישני חניה קדמיים שאמורים למנוע מצב בו הרכב "מזנק" קדימה ביציאה מהמקום (מקרה שקרה לאחד מחברי הפורום בדגם טרם הוספת החיישנים). את הקטלוג המלא תוכלו לקרוא כאן.

    אבל שינויי משמעותי נוסף וחשוב לא פחות נמצא באיזור השלדה והמתלים. השלדה הוקשחה, מערכת בלימת הזעזועים (המתלים והבולמים עצמם) כוילו מחדש וכמובן שופר הבידוד וההיגוי. אם התעצלתם ללחוץ על הלינק שמוביל לשרשור בנושא אירוע מובילי הדעה שלנו, נכתוב כאן שהשיפורים שעבר האאולטנדר, בניגוד לפעמים הקודמות, מורגשים מאוד. אחד החסרונות הכי משמעותיים של הדגם הקודם - המושבים הלא נוחים וריסון המרכב הלוקה בחסר שופרו לאין ערוך ושניהם כעת טובים. כיול המתלים עדיין רך, אפילו רך מדי לטעמם של חלקנו, אבל הם מרגישים הרבה יותר מגובשים ומהוקצעים, יש הרבה פחות נדנודי רקע לאחר מעבר על שיבושים או גלים והרכב מרגיש הרבה יותר כמו מוצק.

    מיצובישי אאוטלנדר - גרסאות ומחירים:
    אינטנס 5 מושבים - 158,000 ₪
    אינסטייל 5 מושבים - 168,000 ₪
    אינטנס 7 מושבים - 170,000 ₪
    אינסטייל 7 מושבים - 175,000 ₪
    פרימיום 7 מושבים - 188,000 ₪ (התייקרות של 3,000 ₪)
    עילית 7 מושבים הנעה כפולה - 200,000 ₪ (הוזלה של 5,000 ₪)

    dddd