תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט מאליבו
  • שברולט מאליבו
  • שברולט מאליבו החדשה נחשפה

    שברולט מאליבו

    המאליבו החדשה של שברולט מבטיחה איכות פנים משופרת, תא נוסעים מרווח, מנועים חסכוניים בדלק ורשימת אבזור ארוכה

    • 20-04-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    "המאליבו החדשה תציע את כל היתרונות של המאליבו הנוכחית אבל תציע ללקוחות גם יתרונות נוספים כגון איכות, עיצוב פנים, צריכת דלק נמוכה ויכולות דינאמיות גבוהות" - כך אמר במהלך ההשקה אחד מבכירי שברולט העולמית. כדי לנסות ולהוכיח שיש אמת מאחורי ההבטחה הזאת, ציידה שברולט את העיתונאים בלא מעט מידע טכני אודות המאליבו החדשה. לפני שנגיע אליהם, נציין כי המאליבו החדשה אמנם נחשפת כעת, אולם שיווקה בארה"ב יחל רק בתחילת השנה הבאה (2012). אלינו היא צפויה להגיע רק לקראת סוף 2012.

    המאליבו החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה, והפעם שלא כמקובל בעולם הרכב היא קצרה מהדגם המוחלף. בסיס הגלגלים קטן בכ-11 סנטימטרים האורך הכולל התקצר ביחד איתו במספר סנטימטרים אף כן. למרות מימד האורך שהתקצר, בשברולט מתגאים בתא נוסעים מרווח במיוחד, בעיקר הודות לגידול קטן ברוחבה הכולל של המכונית. העיצוב החיצוני משלב בין מוטיבים המוכרים מהדגם היוצא ומהקרוז לבין מוטיבים שהושאלו מהאחיות הספורטיביות לבית שברולט - קאמרו וקורבט.

    שברולט מאליבו

    רשימת האבזור הבטיחותי ארוכה וכוללת בקרת יציבות מלאה, מערכת EBD, מערכת עזר לבלימת חרום, בקרת משיכה, מערכת לפיצוי על דעיכת הבלמים, 8 כריות אוויר (עם אופציה ל-10 בחלק מהדגמים), מערכת למניעת התנגשות חזיתית ומצלמת חניה אחורית. בנוסף לאלו תמצאו במאליבו החדשה תאורת לד אחורית, חישוקי סגסוגת במגוון גדלים, מערכת שמע מקורית עם מסך מגע ותא אכסון חביב שמוסתר מאחורי פאנל ההפעלה שלה.

    שברולט מאליבו

    המאליבו תשווק בעולם עם מספר מנועים, כשהעיקרי מביניהם (לפחות בשוק האמריקאי) יהיה מנוע ה-2.5 ליטר Ecotec המפיק 190 כוחות סוס. מנוע זה מצויד במספר טכנולוגיות מודרניות להפחתת זיהום האוויר וצריכת הדלק. בין היתר ניתן תזמון שסתומים משתנה, משאבת שמן בספיקה משתנה ותריס חשמלי שמפסיק את זרימת האוויר אל המנוע בנהיגה מהירה. מנוע זה ישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה.

    dddd