תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ג'יפ
  • מוקדם מדי? V8 לג'יפ רנגלר החדש

    ג'יפ

    סדנת Bruiser Conversions לא חיכו שהעשן יתפזר מעל חשיפת הדור החדש של הרנגלר, וכבר מציעים עבורו ערכת הסבה עם מנוע V8

    • 26-02-2018
    • מאת: YNV | צילום: יצרן

    לאמריקאים יש תחביב מקסים  - לדחוף מנועי V8 כמעט לכל רכב שנמכר אצלם. למה? כי הם יכולים! בד"כ יהיה זה V8 של שברולט מסדרת LS שבימים כתיקונם מיועד לדגמי קורבט וקמארו (אבל נמצא גם בדגמים אחרים של היצרן).

    לעיתים, ההסבה הזו מתרחשת הרבה יותר מהר ממה שאנחנו חושבים, כמו לדוגמא בג'יפ רנגלר JL שהושק לא מכבר והחל להמכר רק לאחרונה.

    במקור, הרנגלר חמוש במנועי בנזין ארבעה ושישה צילינדרים ודיזל אחד שמיועד בעיקר לשוק האירופאי. אלא שסדנת Bruiser Conversions מפלורידה כבר התחילו להציע ערכת הסבה לרנגלר הכוללת מנוע LS3 בנפח 6.2 ליטר עם אפשרות בחירה בין 450 ו-500 כ"ס.

    את המנוע הם מתאימים באופן מלא לרנגלר, עם מתאמים לתיבת 8 ההילוכים המקורית ברכב, כך שכל הפונקציות ברכב נשמרות. כולל מערכות הבקרה, השטח והבטיחות כפי שהגיעו מהיצרן.

    הסדנא מציעה את ערכת ההסבה יחד עם התקנה או כקיט 'עשה זאת בעצמך' לחובבי הז'אנר. העלויות לא פורסמו, אך אם להסתמך על קיטים דומים של הרנגלר מהגרסא הקודמת, מדובר על סדר גודל של 20-30 אלף דולר ו-5000 דולר פחות עבור התקנה עצמית.

    ככה זה כשגרים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

    לנו, המוגבלים מהארץ הבלתי אפשרית, נותר רק לקנא.