תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • ב.מ.וו העולמית מסכמת שנה מוצלחת

    במוו

    יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו מסכמת שנת שיא ברווחים וחושפת טפח מתוכניותיה לשנה הקרובה.

    • 23-03-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    "ב.מ.וו היא יצרנית מכוניות הפרימיום הטובה בעולם, ונמשיך לקבוע סטנדרטים חדשים בתחום. אנו צופים כי כל שלושת המותגים שבבעלותנו (ב.מ.וו, מיני ורוילס-רולס) ישברו את שיאי המכירות במהלך 2011 והקבוצה כולה תשבור שוב את שיאי הרווח" - כך אמר בשבוע שעבר יושב ראש מועצת המנהלים של ב.מ.וו, נורברט רייטהופר. המספרים שהציג במסגרת מסיבת העיתונאים מסבירים את שביעות הרצון הרבה שמשתמעת מדבריו. 2010 הייתה שנת שיא ברווחי יצרנית הרכב, שהסתכמו ב-3.23 מיליארד יורו. הקבוצה מכרה סך של כ-1.46 מיליון כלי רכב במהלך השנה, 1.22 מיליון מתוכם של המותג ב.מ.וו, 234 אלף של מיני,
    כ-110 אלף אופנועים וכ-2700 מכוניות מדגמי רוילס-רולס. 2011 התחילה אף היא ברגל ימין, עם מסירות של כ-217 אלף כלי רכב בחודשיים הראשונים, מספר שיא בהשוואה לשנים קודמות.

    במהלך השנה הקרובה צפויה ב.מ.וו להשיק מספר דגמים נוספים שיאפשרו את המשך הצמיחה והגידול בקצב המכירות. בין היתר ניתן למנות את סדרה 6 החדשה (בגרסאות קופה וקבריולה), דור שני לסדרה 1 (וגם גרסת M), גרסת M5 וגם גרסת קופה למשפחת המיני. לשוק הסיני תיחשף במהלך חודש אפריל גרסת פלאג-אין-היבריד מוארכת לסדרה 5 וכן צפוי להיחנך בסין מפעל חדש שיגדיל את קצב הייצור של ה-X1 לכ-150,000 יחידות בשנה. ב.מ.וו ממשיכה גם את העבודה על כלי הרכב החשמליים, והצפי הוא שמכוניות ראשונות מסדרת ה-Active E ימסרו ללקוחות במהלך השנה, ושיווקו של המותג BMW-i צפוי להתחיל לקראת 2013. שיתוף הפעולה של ב.מ.וו עם פיג'ו וסיטרואן, שהחל ב-2006 והוליד מספר מנועי טורבו-בנזין מוצלחים, צפוי להתרחב בשנים הקרובות כששתי יצרניות הרכב יפתחו במשותף יחידות הנעה היברידיות וחשמליות. 

    מנוע טורבו-בנזין, פרי שיתוף הפעולה של פיג'ו, סיטרואן וב.מ.וו

    dddd