תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

קוניגסג אגורה מקבלת חיזוק

בתערוכת ג'נבה הקודמת הפיקה הקוניגסג אגרה "רק" 910 כוחות-סוס. והשנה?

  • 27-02-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

הקוניגסג אגרה לא סבלה ממחסור בכוחות סוס גם בגרסתה הקודמת. בכל זאת, 910 כוחות סוס אמורים להספיק כמעט לכל שימוש יום יומי סביר. אבל כנראה שכמה לקוחות לא היו מאוד מרוצים, וקוניגסג תגיע לתערוכת ג'נבה הקרובה עם גרסה חדשה ומחוזקת של האגרה. האגרה R מפיקה לא פחות מ-1,115 כוחות סוס מרביים, וזה כבר אמור להספיק. יש רק בעיה אחת קטנה, ההספק המרשים הזה מתקבל רק עם שימוש בבנזין מהול ב-85% אתנול (E85). עם בנזין רגיל תפיק האגרה R רק
940 כוחות סוס, מה שמעלה סימן שאלה גדול לגבי הסחיבה שלה בעליות של ירושלים.

מלבד מנוע חדש ומוגדל (5 במקום 4.7 ליטרים) תקבל גרסת ה-R גם תיבת הילוכים חדשה, אוטומטית כפולת מצמדים, עם 7 יחסי העברה. חישוקי הסגסוגת הקלים תוכננו במיוחד כך שיצרו מערבולות אוויר שיגדילו את אחיזת הכביש. הצמיגים פותחו במיוחד לדגם זה ע"י יצרנית הצמיגים מישלין, והם צמיגי הכביש בעלי דירוג המהירות הגבוה ביותר בעולם. תא הנוסעים והצביעה החיצונית יעוצבו על פי דרישת הלקוחות. יש גם אופציה לגגון מקורי, למקרה ותרצו לקחת את מגלשי הסקי שלכם לחרמון.

מחירה של חבילת ה-R הוא 132 אלף לירות סטרלינג, אותם צריך להוסיף למחירה של האגרה הבסיסית שעומד על 875 אלף לירות סטרלינג. כל זה כמובן, לפני אגרת רישוי.

קוניגסג אגרה R

קוניגסג אגרה R

קוניגסג אגרה R

dddd