תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס CLS
  • מה מכינה בראבוס לתערוכת ג'נבה?

    מרצדס CLS

    בראבוס תחשוף גרסאות משודרגות ל-SLS, Smart ForTwo ו-CLS בתערוכת ג'נבה.

    • 24-02-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    סדנת הרכב בראבוס תגיע לתערוכת ג'נבה כשהיא חמושה במספר גרסאות חדשות, מעניינות וחזקות במיוחד. כהרגלם בקודש, גם הפעם לקחו בבראבוס את הדגמים המוכרים של מרצדס אל הקצה, וגם קצת מעבר. הפעם יציגו בבראבוס גם גרסה משודרגת למכונית העירונית הקטנה של מרצדס, הסמארט ForTwo, לצד גרסה משודרגת לאחת ממכוניות הספורט היותר חזקות של היצרן, ה-SLS. פרטים טכניים אודות שתי גרסאות אלו יפורסמו ככל הנראה רק בשבוע הבא, עם פתיחתה של תערוכת הרכב בג'נבה. בבראבוס שחררו עד כה רק כמה תמונות קטנות של גרסאות אלו, לגירוי התיאבון.

    בראבוס סמארט

    בראבוס SLS

    בין שתי המכוניות הללו נמצאת מכונית נוספת שתושק ע"י בראבוס בתערוכה. מדובר בגרסה משלהם ל-CLS החדשה. בבראבוס לקחו את גרסאות הדיזל ה"רגילות" של ה-CLS אל הקצה. גרסת ה- 250CDi, שביום רגיל מפיקה 204 כוחות סוס תקבל שדרוג של 31 סוסים נוספים. גרסת ה-350CDi הבכירה תקבל יחידת בקרה משודרגת שתאפשר בחירה בין שני מצבי פעולה - מצב חסכוני שיקפיץ את המומנט המרבי שמפיק המנוע מ-63 קג"מ ל-70 קג"מ אבל לא ישנה את ההספק המרבי, ומצב ספורט שיעלה גם את ההספק המרבי (מ265 ל-313 כוחות-סוס). זינוק מאפס למאה קמ"ש, במצב ספורט כמובן, אורך 5.9 שניות.

    מלבד שדרוגי המנוע תציע בראבוס גם חבילת אבזור שכוללת כמה שדרוגים קלים ל-CLS. כך תוכלו לשדרג את ה-CLS החדשה שלכם בפגוש קדמי משופר, שיעזור לשמור על יציבות הרכב במהירויות גבוהות, אבל גם כולל תאורת לד. החישוקים המקוריים הוחלפו בחישוקי סגסוגת קלים ומחוזקים בקוטר 20 אינטש', ויחד עם בולמי הזעזועים המשופרים מבית בילשטיין אמורה להתקבל תוצאה שמשלבת קשיחות ספורטיבית עם נוחות נסיעה טובה. תא הנוסעים יתוכנן פרטנית בהתאם לדרישות הלקוח, אבל בכל מקרה יכלול לוח שעונים עם לוגו של בראבוס ומד מהירות שהמהירות המרבית בו היא 340 קמ"ש, רק למקרה בו ירצה הלקוח להסיר את המגבלה האלקטרונית ל-250 קמ"ש.

    בראבוס CLS

    בראבוס CLS

    dddd