תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה ספייס ורסו
  • טיוטה יאריס – הגרסה המרווחת

    טויוטה ספייס ורסו

    בקיץ האחרון הציגה טיוטה את הספייס ורסו, גרסת מיניוואן ליאריס. עכשיו היא מגיעה גם לישראל.

    • 02-02-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    בקיץ האחרון הציגה טיוטה מיניוואן קומפקטי חדש, ממשיך דרכו של דגם היאריס-וורסו, שקיבל את השם "וורסו-S". היום הודיעה יוניון מוטורס, יבואנית טיוטה לישראל, כי המיניוואן החדש של טיוטה יעלה בקרוב גם על כבישי ארצנו. הוורסו-S האירופאי יזכה כאן לשם חדש, כזה שידגיש את מרווח הפנים העדיף שלו גם לדוברי העברית - "ספייס וורסו". ואכן, על הנייר מציע הוורסו החדש הרבה ספייס בהשוואה לגודלו החיצוני הצנום בזכות תכנון חכם של תא הנוסעים המנצל היטב את גובהה היחסי של המכונית.


    הספייס-וורסו יגיע ארצה עם מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטרים בהספק של 99 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (עם אפשרות לתפעול ידני). צריכת הדלק המוצהרת של הספייס עומדת על כ-19 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת, נתון מצוין גם בהשוואה לרכבים קטנים וקלים ממנו.


    הספייס-וורסו ישווק כאן בשלוש רמות אבזור. הבסיסית (Terra) כוללת בין היתר 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע מקורית עם חיבור USB והגה עור עם כפתורי תפעול ידני לתיבת ההילוכים. גרסת הביניים (GLI) תכלול גם שליטה על מערכת השמע מההגה, ארבע חלונות חשמל וריפודי פנים מהודרים. הגרסה הבכירה (פרימיום) תשווק עם גג שמש פנורמי ושמשות אחוריות כהות.
    והמחיר? החל מ-108 אלף ₪ (לגרסת הבסיס) ועד 118 אלף ₪ (לגרסה הבכירה).

    טיוטה ספייס וורסו

    טיוטה ספייס וורסו

    dddd