תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי ויטארה
  • אתם אמרתם – סקירת גולשים – סוזוקי ויטרה החדש

    סוזוקי ויטארה

    במדור חדש במגזין אנו נארח מפעם לפעם את סקירות הגולשים של מכוניות חדשות, והפעם חבר הפורום CX25GTI מעלה את הרשמים שלו מסוזוקי ויטרה החדש

    • 17-11-2015
    • מאת: חבר הפורום CX25GTI, צילום: סוזוקי

    האמת היא שלא היו לי ציפות רבות מהרכב והוא בעיקר נועד לשמש כרכב שני לבת זוגי שתחיה.
    לאחר סופשבוע עם הרכב אני יכול בהחלט לסכם התרשמות ראשונית ולומר:


    1 . למרות מימדים חיצונים לא גדלים הרכב מרווח בהחלט למשפחה של חמישה + תא מטען מספק.


    2 . נוחות נסיעה לרכב בסגמנט - טובה מאוד, לא צרפתייה מגהצת אבל גם לא יפנית חובטת
     

    3 . מנוע וגיר - חבילה מספקת בהחלט, המנוע בחלק העליון של סיבובי המנוע מעט רועש ,אבל אצל מרבית הרוכשים הרכב יעבור חיים בעיקר בתוך העיר ושם הוא שקט ומבצע ללא בעיה.

    4. מזגן - מקפיא

    5. איכות ההרכבה טובה מאוד, הפלסטיקים הקשיחים מעט מאכזבים אך זה היה לחמש הדקות הראשונות, איכות ההרכבה מחפה על הפלסטיקים

    6. הרכב בעל הנעה קדמית בלבד, האבזור שהרכב מגיע איתו מכובד וכולל מובילאיי מהיצרן, חלונות אחוריים כהים, בקרת אקלים, העברת הילוכים מההגה, בקרת שיוט ועוד ועוד.. בקיצור אין תלונות.

    7. התנהגות הכביש נעימה, הרכב אינו מיועד למרוצי כביש, אך הוא בהחלט לא נע ונד על המתלים, הריסון  טוב והרכב אינו מושפע ומתפזר בכביש מעט תובעני.


    לסיכום , הרכב מהווה לטעמי תמורה מלאה למחירו , הרכב מאובזר, מרווח דיו , ועם יכולת שינוע שתספיק ל99% מהרוכשים אותו.

    דבר המערכת:

    סוזוקי ויטרה החדש משווק בישראל בשתי רמות גימור הנבדלות גם בתצורת ההנעה. גרסת ה-GLX הבסיסית היא בעלת הנעה קדמית וגרסת ה-GLXV בעלת הנעה כפולה. לשתיהן מנוע זהה, בנזין 1.6 ליטרים עם 120 כ"ס ו-15.9 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית.

    הבדלי האבזור נוגעים לחישוקי סגסוגת במראה מלוטש לגרסת האבזור הגבוהה, קישוטי כנף וגריל בציפוי כרום, תאורת לד בפנסים הקדמיים, חיישני רוורס, חיישני תאורה ומגבים אוטומטיים, פנסי איתות וקיפול חשמלי למראות הצד. בתא הנוסעים ההבדלים העיקריים הם הנעה ללא מפתח, שני טוויטרים נוספים למערכת השמע, ריפודי זמש למושבים ודמוי עור בדלתות..

    המחירים הרשמיים הם 125 אלף שקלים לגרסת ה-GLX ו-132 ל-GLXV.