תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן ג'טה
  • פולקסווגן ג'טה
  • פולקסוואגן חושפת את הג'טה

    פולקסווגן ג'טה

    עצמאית, גדולה וספורטיבית – כך מתארת פולקסוואגן את הדור הבא של הג'טה. ב-2011 נוכל לבדוק זאת בעצמנו.

    • 28-10-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    פולקסוואגן שחררה אמש פרטים ראשונים אודות הגרסה האירופאית של הג'טה, זאת שצפויה להגיע גם אלינו בעתיד. הג'טה, שהייתה בעבר מן גרסת סדאן לגולף, הפכה עפ"י פולקסוואגן לדגם עצמאי ששונה באופן מהותי מהגולף עליה היא מבוססת. היא גדולה יותר מהג'טה הנוכחית - אורכה 464 סנטימטרים (לעומת 455 סנטימטרים בדור הנוכחי) ובסיס הגלגלים שלה צמח מ-258 ל-265 סנטימטרים - דבר שאמור לשפר את מרווח הפנים מלפנים ומאחור. תא המטען נותר בגודל דומה לזה של הדור היוצא (כ-510 ליטרים).

    אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל ESP,ABS,DRL ושש כריות אוויר. רמת האבזור הבסיסית (Trendline) כוללת חישוקי 16 אינטש', מראות חיצונית עם מפשיר אדים ומושב נהג עם שש אפשרויות כיוון. רמת האבזור האמצעית (Comftline) תכלול בין היתר גם חישוקי סגסוגת, מערכת שמע משודרגת, משענת יד בין המושבים, הגה וידית הילוכים מצופי עור וגם שטיחים מבד ארוג ומהודר. רמת האבזור הגבוהה (Highline) תשווק עם חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', בקרת אקלים דיגיטלית, מושבים בריפוד עור ובד ופנסי ערפל. מערכת כניסה-ללא-מפתח תוצא כאופציה.

    מבחר המנועים האירופאי גדול ונרחב וכולל מנוע 1.2TSI (105 כ"ס), שני מנועי 1.4TSI (122 ו-160 כ"ס), מנוע 2.0TSI (200 כ"ס) ושני מנועי טורבו-דיזל (1.6 עם 105 כ"ס ו 2.0 עם 140 כ"ס). תיבת הילוכים אוטומטית בעלת מצמד כפול (DSG), כאשר שני מנועי הדיזל ומנוע ה-2.0TSI ישודכו לתיבה עם 6 יחסי העברה והאחרים לתיבה עם 7 יחסי העברה. מנוע הבנזין הקטן, 1.2TSI, לא ישודך בשלב זה לתיבת הילוכים אוטומטית, דבר שככל הנראה יעקב את הגעתה של הג'טה לשוק הישראלי. מנוע זה, שמחליף את מנוע ה-1.6 ליטרים הוותיק של הקונצרן, הוא החשוב בהיצע המנועים המקומי ושיווקה של הג'טה בישראל יתעכב עד למחצית השנייה של 2011.

    פולסקוואגן ג'טה

    פולסקוואגן ג'טה

    dddd