תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה אבלון בישראל

    טויוטה

    אבלון הגדולה והיוקרתית נוחתת היום בישראל בחסות הייבוא המקביל של אלבר. המחיר החל מ-260,000 ש"ח

    • 28-04-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    טויוטה אבלון, אחותה הגדולה והיוקרתית יותר של הקאמרי עושה את צעדיה הראשונים תחת מטריית היבוא המקביל של אלבר. האבלון, שמהווה בין היתר גם את הבסיס ללקסוס ES שנחפשה לפני מספר ימים אחרי מתיחת פנים, היא מכונית לא קטנה בכלל. עם אורך שנושק לחמישה מטרים, בסיס גלגלים של 282 ס"מ ורוחב של 183 ס"מ, היא מעניקה לנוסעים דונמים של מרווח פנים, כיאה למשפחתית אמריקאית בגודל מלא.

    טויוטה אבלון

    הדור הרביעי של האבלון ימכר בישראל באחת משתי רמות גימור. הראשונה, פרימיום, תעלה 260,000 ש"ח והגבוהה יותר, טורינג, תעלה 270,000 ש"ח. רשימת האבזור הסטנדרטית כוללת מערכת מולטימדיה עם מערכת ניווט WAZE מובנית וכונן לאחסון מדיה, בקרת אקלים ושיוט, 10 כריות אוויר, בקרות יציבות ומשיכה אלקטרוניות ובנוסף תוצע עם אבזור בהתקנה מקומית הכולל מערכת מובליאיי ומצלמת רוורס.

    מערכת ההנעה של טויוטה אבלון היא היחידה שלא ממשיכה את מגמת ה"יותר" של המכונית והיא זהה כמעט לחלוטין לזה שמותקן בקאמרי הקטנה יותר ובלקסוס IS. מדובר על מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המשודך למנוע חשמלי אשר מפיקים יחדיו 200 כ"ס ומעבירים את הכוח לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה. האבלון מאיצה למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות ומחזירה 16 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    טויוטה אבלון

    בהיצע ההיברידיות המגודלות של אלבר, מתמקמת האבלון מעל לטויוטה קאמרי והונדה אקורד קטנות והזולות יותר שכבר משווקת. כך יוצא שבשלב זה עומדת האבלון ללא מתחרות היברידיות ישירות מבחינת קטגוריה ומחיר. היחידה שמתקרבת אליה היא לקסוס IS שאמנם קטנה וצפופה יותר, אך מכפרת על כך עם איכות חומרים מרשימה, מערכת הנעה חזקה יותר וכמובן הסמל שבחזית.