תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CTS
  • קאדילק CTS – גרסת בסיס חדשה בישראל

    קאדילק CTS

    קאדילק מוזילה את ה-CTS ומוסיפה למבחר הדגמים גרסת בסיס חדשה עם מחיר אטרקטיבי במיוחד - 330 אלף ש"ח.

    • 18-03-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    בינואר 2014 השיקה UMI בישראל את הדור החדש של קאדילק CTS עם לא מעט ציפיות. ב-UMI ציפו אז למכור כ-400 רכבי קאדילק בישראל במהלך שנת 2014, יעד שאכן התממש עם 427 מסירות של המותג בסך הכל. אך התבוננות מעמיקה יותר אל פורטפוליו הדגמים של המותג מראה כי ה-CTS לא עמדה בציפיות ולמרות צפי של כ-100 רכבים, בפועל נמסרו במהלך שנת 2014 קצת פחות מ-70 רכבים. כדי לחזק את מעמדה של ה-CTS ולתת למותג קאדילק "רוח גבית" נוספת, משיקה היבואנית כעת גרסת כניסה חדשה ל-CTS.

    קאדילק CTS

    גרסת הקלאסיק של קאדילק CTS תצויד באותו מפרט טכני של דגמי ה-Luxury וה-Premium ששווקו עד כה. מפרט זה כולל מנוע טורבו-בנזין בנפח של 2.0 ליטרים המפיק 272 כוחות סוס ו-40.8 קג"מ של מומנט מרבי. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים ולמערכת הנעה אחורית. נתוני הביצועים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-11.7 קילומטרים לליטר.

    רמת האבזור החדשה תכלול, כמו אחיותיה הבכירות, 10 כריות אוויר, מערכת חניה אוטומטית, מצלמת רוורס, חיישני חניה, מערכת שמע עם מסך מגע צבעוני (CUE), מושב נהג חשמלי וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש'. עם זאת, לעומת הגרסאות הבכירות יותר, תוותר הגרסה החדשה על פריטי אבזור כמו חלון שמש, חימום מושבים או כיוון חשמלי למושב הנוסע הקדמי.

    קאדילק CTS

    לעומת זאת, המחיר של קאדילק CTS קלאסיק יהיה נמוך מבעבר ויעמוד על 329,900 ₪, כ-40 אלף ₪ פחות מרמת האבזור Luxury שהייתה הבסיסית בהיצע עד כה. מדובר במחיר אטרקטיבי מאוד יחסית לגרסאות הבסיס של המתחרות הישירות - מחירה של מרצדס E קלאס החדשה מתחיל בכ-415 אלף ₪, אודי A6 מתחילה בכ-390 אלף ₪ ובמוו סדרה 5 מתחילה ב-385 אלף ₪. בכל המקרים מדובר במכוניות חלשות משמעותית (כ-180 כוחות סוס, לעומת 272 כוחות סוס בקאדילק) ומאובזרת באופן דומה.