תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה ג'אז
  • הונדה ג'אז
  • הונדה ג'אז האירופאית נחשפת במלואה

    הונדה ג'אז

    אחרי הגרסה האמריקאית והיפנית, הונדה חושפת גם את הגרסה האירופאית של הג'אז. תוצע עם מנוע 1.3 ליטר, שפת עיצוב חדשה ותשמור על מערכת המושבים המודולרית

    • 25-02-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    עדיף מאוחר מאשר אף פעם. שנה וחצי לאחר שהחלה בהצגת הדור השלישי של הונדה ג'אז, נחשפת הגרסה האירופאית, רגע לפני ההשקה הרשמית בתערוכת ג'נבה שתפתח בשלישי למרץ. הג'אז האירופאית מקבלת עיצוב מעט סולידי יותר מזה היפני ומלטשת עוד יותר את המתכון המוצלח של הדור הנוכחי.

    עיצובה של הג'אז האירופאית החדשה אינו שונה מהותית מזו היפנית והאמריקאית, אך עם זאת יש לציין כי הוא מעט מאופק יותר. הגריל הקדמי זנח את פס הכרום הקמור שחוצה אותו ובמקומו נמצא פס שחור מבריק בדומה לזה שמעטר את חזיתה של הסיוויק. מאחור ההבדלים קטנים עוד יותר ומסתכמים בעיצוב מעט שונה של יחידות התאורה.

    הונדה ג'אז החדשה

    אין ספק שהג'אז היא אחת המכוניות הפופולאריות ביותר של הונדה, ולכן החליטה היצרנית לא להתעסק עם התפריט ורק לשפר את המכונית בתחומים החשובים מבלי לשנות סדרי עולם. לכן המכונית החדשה שומרת על מערכת המושבים המיוחדת שלה, ה-Magic Seats, ועל מרווח הפנים המצויין ששבה את ליבם של קהל הלקוחות בדורות הקודמים, ומשפרת אותם בעזרת הארכה של 95 מ"מ באורך הכללי ו-30 מ"מ באורך בסיס הגלגלים. גם תא המטען צמח, ומציג בדור החדש את הנפח הטוב בקטגוריה - 354 ליטרים.

    תא הנוסעים של הג'אז החדשה צועד עם הזמנים, וכעת גם הסופר מיני של הונדה יכולה לרשום לזכותה את הימצאותה של מערכת מולטימדיה משוכללת. עם מסך מגע 7 אינץ' שיכול להציג תמונת מראה של הסמאטרפון ומערכת מולטימדיה עם יכולת להתממשק למכשירים החכמים שלכם דרך שקעי USB ו-AUX או Wi-Fi, בלוטות' ואפילו HDMI. כן, HDMI. כן, גם אנחנו לא מבינים מה בדיוק יש לעשות עם זה.

    הונדה ג'אז החדשה

    מתחת למכסה המנוע של הג'אז החדשה ישכון מנוע 1.3 ליטר מסדרת Earth Dreams של הונדה שמפיק 102 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים רציפה. הונדה לא מפרסמת בשלב זה נתוני ביצועים או צריכת דלק, אותם מחליפות בשלב זה הבטחות לאיכות נסיעה נעימה במיוחד, בידוד מעולה של רעשי כביש ורוח, והתנהגות כביש זריזה, דינאמית ומהנה הודות לתכנון מחדש של מערך המתלים ושלדה קלה וקשיחה יותר.

    הונדה ג'אז החדשה מקבלת גם מספר לא מבוטל של מערכות בטיחות אקטיביות. הראשונה, שתגיע כסטנדרט בכל הדגמים היא מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות חזיתית. בנוסף, תוצע חבילת מערכות בטיחות האקטיביות המתקדמת של היצרנית, אותה היא מכנה Advanced Driver Assist כאופציה בדגם הבסיס וכסטנדרט בכל שאר הדגמים. החבילה כוללת התראה על סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על אי שמירת מרחק, זיהוי תמרורים והצגתם על לוח המחוונים והדלקה וכיבוי אוטומטיים של אורות גבוהים.

    הונדה ג'אז החדשה

    אנחנו מאוד מקווים שחברת מאיר, שמתכננת להתחיל את ייבוא הג'אז החדשה לקראת סוף השנה, תייבא את אותם "שאר הדגמים" שיכללו את חבילת מערכות הבטיחות, או לפחות תציע אותם לצד הגרסה הבסיסית, מאחר שאם הג'אז שתגיע לארץ אכן תכלול את החבילה, היא תהיה המכונית היחידה בקטגוריה שתציע חבילת בטיחות כה מקיפה.

    השקתה של הג'אז בסוף השנה תסגור שנה צפופה במיוחד בקטגוריית הסופר מיני החדשות. כשתגיע, תפגוש הונדה ג'אז החדשה מספר מתחרות שלא ייותרו בקלות. ראשונה להגיע תהיה יונדאי i20 החדשה, ואחריה יגיעו גם סקודה פאביה, ואופל קורסה החדשות, כמו גם פיג'ו 208 מתוחת הפנים שתקבל גם יחידת הנעה חדשה.

    dddd