תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה ג'אז
  • הונדה ג'אז
  • גרסה היברידית להונדה ג'אז

    הונדה ג'אז

    הונדה מחזקת את אחיזתה בשוק ההיברידיות ומציגה גרסה היברידית לג'אז. תתבסס על מערכת ה-IMA, המוכרת לנו מהאינסייט והCR-Z.

    • 28-09-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    בהונדה מציגים היום לראשונה תמונות ופרטים אודות הגרסה ההיברידית של הג'אז, רגע לפני ההשקה הרשמית בתערוכת פריז. יחידת ההנעה מבוססת על מערכת ה-IMA של הונדה, כאן עם מנוע הבנזין בנפח 1.3 ליטרים המוכר מהאינסייט ותיבת הילוכים אוטומטית-רציפה. המנוע החשמלי מותקן בין המנוע לגיר הרציף ומאפשר נסיעה קצרה על חשמל בלבד בתנאים מאוד מסוימים, אבל בעיקר מסייע לשפר את צריכת הדלק ופליטת המזהמים של יחידת הבנזין.

    נקודה מרשימה בהחלט לזכותה של הג'אז החדשה היא התכנון ההנדסי. בהונדה הצליחו לדחוס את המצברים של המערכת ההיברידית אל מתחת למושב האחורי, כך שהשימושיות המצוינת של הג'אז בגרסתה המקורית לא השתנתה. נפח ההטענה עומד על כ-300 ליטרים לפני קיפול המושבים וכ-830 ליטרים אחרי קיפולם.
    גם פליטת המזהמים מרשימה לטובה, ועומדת על 104 גרמים של CO2 לכל קילומטר של נסיעה. צריכת הדלק המוצהרת היא כ-23 קילומטרים לליטר.
    העיצוב החיצוני קיבל עדכונים קלים שכוללים בעיקר פנסים חדשים, מלפנים ומאחור, גריל קדמי בעיצוב שונה וכן פגושים חדשים.

    שיווקה של הג'אז ההיברידית באירופה צפוי להתחיל בתחילת שנת 2011. בהונדה לא פרסמו מה יהיה המחיר לצרכן, אולם כן טרחו לציין שהיא תשווק גם בצבעים אחרים.

    הונדה ג'אז

    הונדה ג'אז