תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קאמרי
  • טויוטה קאמרי החדשה בישראל - המחיר: 195,000 ש"ח

    טויוטה קאמרי

    בנזין החוצה. אחרי שעברה מתיחת פנים מקיפה מאוד, נוחתת הקאמרי החדשה בישראל אצל היבואן הרשמי רק בגרסה היברידית

    • 08-02-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    לא, זאת לא טויוטה קאמרי חדשה, זו רק מתיחת פנים. אבל זה בסדר, גם אנחנו הופתענו כשגילינו שלמרות השינוי הכל כך דרמטי, מדובר בסך הכל במתיחת פנים.עם זאת, מדובר במתיחת פנים מקיפה מאוד שכוללת כמעט את כל חלקי הרכב חוץ מהפלטפורמה ויחידת ההנעה. שנתיים אחרי שהוצגה הקאמרי הנוכחית, החליטה טויוטה לעשות בדק בית ומצאה שהגיל הממוצע של הרוכשים ירד ב-12 שנים, בעיקר בזכות דגם ה-SE שמקבל עיצוב ספורטיבי (אך לא יגיע בשלב זה ארצה). טויוטה הבינו את הרמז ושלחו את הקאמרי לחדר הניתוח, ממנו היא חזרה עם לוק אתלטי וזורם הרבה יותר.

    טויוטה קאמרי החדשה 2015

    במתיחת הפנים, שמה טויוטה דגש על הפיכת הקאמרי למכונית בעלת מראה צעיר וספורטיבי יותר. בגזרת יחידת ההנעה לא נעשו כל שינויים והקאמרי ממשיכה להיות משווקת עם אותה יחידת כח מוכרת וטובה שמשרתת בין היתר גם אחוז מאוד גדול מההיברידיות של טויוטה ולקסוס. מערכת ההנעה מורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר שעובד בצוות עם מנוע חשמלי ויחד הם מפיקים 200 כוחות סוס שעוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה. בזכות המערכת ההיברידית המתוחכמת של טויוטה, יכולה הקאמרי להאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 8.6 שניות ומאידך להציג צריכת דלק ממוצעת של 15.7 ק"מ לליטר.

    למרות השינוי והשיפור המשמעותיים שנעשו במסגרת מתיחת הפנים, נראה שיוניון מוטורס מרגישה את הלחץ מצד היבואנית המקבילה, אלבר, שכן היא החליטה לחתוך את מחירה של הקאמרי החדשה בלא פחות מאשר 45,000 ש"ח. בעוד שהקודמת עלתה 240,000 ש"ח, זו החדשה תימכר באותה גרסת XLE מאובזרת במחיר של 195,000 ש"ח בלבד. בין היתר, ההוזלה התאפשרה גם בזכות ירידתה של הקאמרי מקבוצת זיהום 3 לקבוצה 2.

    בזכות אותה הוזלה, שמאפשרת לקאמרי הייבריד החדשה לקבל מחיר שנמוך גם ב-25 אלף שקלים מדגם הבנזין היוצא, נראה שיוניון מוטורס אפילו לא טורחת לייבא את גרסת הבנזין ומתעלמת לחלוטין מקיומה בהודעה לעיתונות אודות תחילת השיווק.

    טויוטה קאמרי 2015 החדשה

    כיאה למכונית מנהלים אמריקאית, מגיעה הקאמרי לישראל כשהיא מאובזרת בכל הצעצועים שחברינו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אוהבים. מראה פנימית מתכהה אוטומטית עם מצפן מובנה, מראות צד עם פונקציית הפשרת אדים, 10 כריות אוויר, פנסי לד מלאים, דיפונים מחומר דמוי עץ, מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים ומגבר, חיישניי חניה וכמה עשרות קילוגרמים טובים של כרום בכל מקום אפשרי.

    עם מחיר שנמוך ב-45 אלף שקלים מהדגם הקודם ועיצוב רענן, מעניין יהיה לראות אם ועד כמה השיפורים שעברה הקאמרי במסגרת מתיחת פנים יעזורו לה לעמוד בכבוד מול ניסאן מקסימה, פולקסווגן פאסאט וסקודה סופרב החדשות שיגיעו לישראל במהלך השנה.

    dddd