תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-V
  • מתיחת פנים להונדה CR-V

    הונדה CR-V

    לקראת 2015, הונדה משדרגת את ה-CR-V עם מנוע דיזל חדש, תיבת תשעה הילוכים ומערכת מולטימדיה חדשה

    • 29-12-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    לקראת שנת 2015, הונדה CR-V עובר מתיחת פנים קלילה שעיקרה טכנולוגית. תקן יורו6 החדש, שדורש מהיצרניות להוריד את רמות הפליטה של מנועיהן, הניע בחודשים האחרונים מירוץ חימוש אל עבר תיבות הילוכים מרובות יחסי העברה ורמות פליטת מזהמים נמוכות מבעבר.

    הונדה אינה שונה, ולקראת שנת 2015, היא משדרגת את מערכת ההנעה של ה-CR-V עם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר שמפיק 160 כוחות סוס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. מעבר למנוע החדש, מציגה הונדה גם תיבת הילוכים אוטומטית חדשה, שתגיע בדגם המצויד בהנעה הכפולה, לה לא פחות מתשע הילוכים. מלבד התיבה האוטומטית, ימשיך מנוע הדיזל להיות מוצע גם עם תיבה ידנית עם שישה הילוכים.

    הונדה CR-V 2015 החדש

    מנוע 2.0 הליטרים המגיע אלינו נשאר ללא שינוי בכל הנוגע להספקים והוא ימשיך להפיק 155 כוחות סוס, השינוי היחידי הוא שמעתה הוא יעמוד בתקן יורו6. מנוע הדיזל שמגיע בגרסת ההנעה הקדמית ימשיך להיות זה הקודם, לו הספק של 120 כוחות סוס, והוא יאלץ להסתפק בתיבת חמשת ההילוכים האוטומטית.

    מלבד המנוע החדש, הוסיפה הונדה גם מערכת מולטימדיה חדשה לחלוטין, שתהיה הראשונה בסדרת מערכות אותן מכנה היצרנית Honda Connect. המערכת של הונדה שואבת השראה ממערכות מולטימדיה אחרות המוצעות כיום בשוק, היא כוללת כמובן מסך מגע בגודל 7 אינץ' שהפך כמעט לסטנדרט בתעשייה, דיבורית בלוטות' ומציגה מידע ממערכות הרכב השונות כגון מחשב הדרך, תפריטי מערכות העזר וכו'. בנוסף, תציע המערכת החדשה אפשרות ל-Mirror Link, שיקוף מסך הסמארטפון על גבי המסך המובנה של המערכת.

    הונדה CR-V 2015 החדש

    הונדה מספרת שגם העיצוב זכה להתייחסות, וכעת הוא "בוטה וספורטיבי" יותר, אבל במציאות השינויים מינוריים וכוללים פנסי חזית ואחור חדשים, עם תבנית תאורה חדשה לפנסי ה-LED האחוריים, וזהו בערך. במבט חטוף, המראה נשאר זהה כמעט לחלוטין, רק מעט זורם ומודרני יותר.

    dddd