תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן פולו
  • פולקסווגן פולו GTI החדשה 2015 – מתיחת פנים

    פולקסווגן פולו

    פולקסווגן פולו GTI מתעדכנת עם מתיחת פנים לשנת 2015 ומקבלת מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין חדש שיחליף את מנוע ה-1.4 ליטר הקודם.

    • 19-09-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    האחות הקטנה של פולקסווגן גולף GTI עוברת מתיחת פנים לשנת 2015. לאחר שבתחילת השנה חשפה פולקסווגן את מתיחת הפנים לדגמי הפולו, שאף הספיקה כבר להגיע לישראל, חושפת כעת היצרנית מתיחת פנים גם לדגם ה-GTI הספורטיבי של הפולו. מתיחת הפנים תושק לראשונה בתערוכת הרכב של פריז, שתיפתח בתחילת החודש הבא. השיווק באירופה צפוי להתחיל לקראת סוף השנה ואלינו צפויה להגיע ה-GTI החדשה לקראת תחילת השנה הבאה (2015).

    פולקסווגן פולו GTI 2015

    במסגרת מתיחת הפנים מקבלת פולקסווגן פולו GTI עדכונים עיצוביים קלים שמיישרים קו עם העיצוב החדש של הפולו המעודכנת. כדי לבדל את דגמי ה-GTI מהדגמים ה"רגילים" הוסיפה פולקסווגן לדגמים גם פגושים בעיצוב חדש, פס קישוט אדום שרץ לרוחב הגריל הקדמי והפנסים הקדמיים, חצאיות צד וספוילר אחורי קטן. בתא הנוסעים ניתן יהיה למצוא מושבים עם ריפוד בד בהדפס משובץ, בהתאם למסורת ה-GTI של היצרנית.

    אבל עם כל הכבוד לעדכוני העיצוב, הסיפור האמיתי של מתיחת הפנים מסתתר מתחת למכסה המנוע. שם מחליפה פולקסווגן את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין (180 כוחות סוס) של ה-GTI היוצא במנוע חדש שהושאל מאאודי. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.8 ליטר מסדרת מנועי ה-EA888 החדשה, המשמשת בין היתר גם את דגמי אודי A3 הנוכחיים.

    פולקסווגן פולו GTI 2015

    המנוע החדש יציע הספק מרבי משודרג של כ-190 כוחות סוס ותוספת של למעלה מ-7 קג"מ למומנט המרבי (כ-32.5 קג"מ). המעבר למנוע החדש יאפשר לפולקסווגן להציע את ה-GTI גם עם תיבת הילוכים ידנית וגם עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG), וזאת בניגוד לדגם הקודם שהוצע רק עם גיר ידני.

    כתוצאה מתוספת הכוח הזו פולקסווגן פולו GTI המחודשת תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ותגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש.

    בנוסף צפויה פולקסווגן להציע לראשונה את הדגם עם אופציה למערכת מתלים אקטיבית בשם Sport-Select.

    פולקסווגן פולו GTI 2015

    dddd