תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סורנטו
  • קיה סורנטו
  • קיה סורנטו 2015 החדש – תמונות רשמיות ראשונות

    קיה סורנטו

    הצצה ראשונה אל קיה סורנטו 2015 החדש, שייחשף במלואו לקראת סוף החודש.

    • 11-08-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות רשמיות ראשונות של קיה סורנטו החדש לשנת 2015 נחשפות הבוקר, לקראת השקתו הרשמית של הדגם בסוף החודש בקוריאה. הסורנטו, רכב הפנאי-שטח הגדול של קיה, הושק לראשונה בשנת 2002 כאחיו התאום של יונדאי טראקן. בדורו השני (והנוכחי) הפך קיה סורנטו לאחיו החורג של יונדאי סנטה-פה, תוך שהוא מוותר על רוב יכולות השטח שהציע הדור הראשון. כעת נראה שהדור החדש והשלישי במספר ימשיך את המגמה הזאת תוך שהוא מוותר גם על מעט מיכולות השטח שעוד נותרו בדגם הנוכחי.

    קיה סורנטו 2015

    קיה סורנטו החדש יציע עיצוב נאה ובוגר יותר משל הדגם היוצא, עם גריל קדמי גדול יותר בסגנון tiger nose ("אף הנמר"). הפרופיל נותר דומה בסך הכל לזה של הדגם היוצא ומאחור הותקנו יחידות תאורה חדשות ונאות למדי. תמונות רשמיות של תא הנוסעים טרם נחשפו אך על פי הסקיצה הראשונית (שנחשפה לפני כמה ימים) נראה שגם הוא יקבל עיצוב חדש לחלוטין, נקי ומודרני מבעבר.

    כמו בדגם הנוכחי, גם הדגם החדש של הסורנטו יוצע עם 7 מקומות ישיבה כסטנדרט. בקיה מספרים כי בסיס הגלגלים של הדגם החדש הוארך בכ-8 סנטימטרים (278 סנטימטרים בסך הכל), כך שמרווח הפנים צפוי להיות טוב מבעבר. גם האורך הכללי צמח ויעמוד עכשיו על 478 סנטימטרים (תוספת של כ-9.5 סנטימטרים לעומת הדגם היוצא) אך הגובה הכללי דווקא צומצם בכ-1.5 סנטימטרים.

    היצע המנועים והמפרט הטכני המלא של הרכב טרם פורסמו והם צפויים להיחשף לקראת השקתו הקוריאנית של הדגם בסוף החודש. שיווקו של הדגם באירופה צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2015 ואלינו הוא צפוי להגיע ברבעון השני של אותה השנה.

    קיה סורנטו 2015

    dddd