תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • מה מצפה לנו בפורשה 911 החדשה?

    פורשה

    ה-911, המכונית שמזוהה יותר מכל עם פורשה, מתחדשת. הדור הבא של ה-911 יגיע לאולמות התצוגה רק בעוד כשנה, אולם כבר כעת זלגו כמה פרטים טכניים מעניינים אודותיו לעיתונאות הרכב.

    • 12-08-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    מגזין AutoCar הצליח לשים את ידיו על כמה פיסות מידע מעניינות אודות הדור הבא של ה-911, המכונה 991. מדובר בדור חדש לחלוטין של המכונית, שתוכנן מחדש וכמעט ואינו מתבסס על מכלולים מדורות קודמים. ה-991 תשמור על המאפיינים המוכרים של ה-911, קרי המנוע האחורי והעיצוב החיצוני המוכר, אבל תהיה ארוכה יותר, רחבה יותר וגם קלה יותר. לטובת שיפור התנהגות הכביש, האריכו בפורשה את בסיס הגלגלים ותכננו מחדש את המתלים מלפנים ומאחור. מיקומו של המנוע תוכנן מחדש על מנת לקבל חלוקת משקל טובה יותר, מה שיתרום גם הוא לשיפור התנהגות הכביש. בתוך תא הנוסעים נפגוש עיצוב חדש המתבסס על העיצוב של הפנאמרה, אבל עם לא מעט מוטיבים המוכרים מדורות קודמים של ה-911.

    דווקא באגף ההנעה והכוח לא צפויות הפתעות גדולות במיוחד, וכאן מתבססים בפורשה על המכלולים הקיימים והמוכרים. גרסת הקררה צפויה לקבל מנוע בנפח 3.6 ליטרים בהספק של 365 כוחות סוס. הקאררה S תקבל מנוע בנפח 3.8 ליטרים בהספק של 415 כוחות סוס. שתי גרסאות אלו יוצאו עם תיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות כפולות מצמדים. גרסאות חזקות יותר יושקו בשלב מאוחר יותר, ויש גם צפי לגרסה היברידית. גרסה חשמלית טהורה לא צפויה בשלב זה, למרות רמזים עבים שפזרה פורשה בעבר בנושא זה.

    השיווק צפוי להתחיל באוקטובר 2011. מועד ההשקה לא ידוע, אולם שמועות עקשניות מספרות על השקה בתערוכת הרכב של פרנקפורט, אולי אפילו עוד השנה.

    פורשה 991 997

    פורשה 991-997, הדור היוצא.

    dddd