תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נבארה החדש נחשף

    ניסאן

    ניסאן חושפת דור חדש לטנדר המוכר אצלנו בשם נבארה. יציע עיצוב מודרני מבעבר ושיפור קל בצריכת הדלק ויגיע אלינו ככל הנראה רק במהלך שנת 2015.

    • 13-06-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    דור חדש של ניסאן נבארה נחשף השבוע לראשונה, לקראת השקתו בעולם במהלך השנה הקרובה. אצלנו הנבארה אינו שם דבר בתחום הטנדרים ונמצא בצילם של טנדרים כמו מיצובישי האנטר או איסוזו דימקס שזוכים להצלחה גדולה הרבה יותר, אבל בעולם הגדול הוא זוכה להצלחה גדולה הרבה יותר עם למעלה מ-14 מיליון מסירות מאז החלה ניסאן לשווק לראשונה טנדרים בשנת 1933. לדברי ניסאן הדור החדש של הנבארה יציע רף חדש של ביצועים, שימושיות ועלויות אחזקה נמוכות אבל אנחנו קצת יותר פסימיים, אולי בגלל שאנחנו כבר יודעים שגם המתחרה גדולה מיצובישי צפויה להשיק בקרוב טנדר חדש, שיחליף את ההאנטר הוותיק.


    ניסאן נבארה החדשה

    המפרט הטכני המלא של ניסאן נבארה לא נחשף בשלב זה אבל לדברי היצרנית הוא יהיה חסכוני ומודרני בהשוואה לדגם היוצא. מהתמונות ברור שמדובר בדגם שזכה ללא מעט עדכונים עיצוביים, אבל הפרופורציות נותרו זהות ואנחנו לא נתפלא לגלות שמתחת לפחים הנאים נותרה אותה פלטפורמה (מוצלחת) של הדגם היוצא. לדברי ניסאן הדגם החדש יוצא במגוון תצורות מרכב – מרכב רחב או צר, קבינה וחצי או דאבל קבינה. בכל המקרים הארגז יהיה מעט ארוך יותר מבעבר והגובה של תא הנוסעים יהיה מעט נמוך יותר.

    מתחת למכסה המנוע ניתן יהיה למצוא גרסה משודרגת של מנוע ה-2.5 ליטרים טורבו-דיזל שמשמש גם את הדגם הנוכחי שתוצא בשני רמות של הספק מרבי – 160 או 188 כוחות סוס. בשני המקרים יוצע הדגם עם אופציה למערכת הנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח שככל הנראה אינה כוללת נעילת דיפרנציאל אלא בקרת משיכה עם תוכנה המיועדת לשטח. תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם שבעה הילוכים תחליף את תיבת ההילוכים האוטומטית הנוכחית (לה יש 5 הילוכים בלבד), ותיבת הילוכים ידנית תוצע גם כן. בניסאן מבטיחים שתיבת ההילוכים החדשה תסייע לדגם החדש להציע שיפור של כ-11 אחוזים בצריכת הדלק.

     

    תמונות תא הנוסעים של ניסאן נבארה חושפות סביבת נהג מעודכנת ואיכותית מבעבר. לוח השעונים החדש יכלול צג דיגיטלי צבעוני במרכזו שיציג את נתוני המצפן או מחשב הדרך. גלגל ההגה עוצב מחדש בהשראת דגם הפולסאר המשפחתי החדש של היצרנית, למעשה כמו לא מעט מחלקי תא הנוסעים. גם מערכת השמע (הכוללת מסך מגע צבעוני וניווט), ידיות הדלתות או הקונסולה שבין המושבים הקדמיים הועתקה מהפולסאר כמעט במלואה.

    רשימת האבזור (החלקית) כוללת תאורת DRL מבוססת LED, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחים מאחור, בקרת ירידה במורד, סיוע בזינוק בעליה, מיגון גחון מקורי ועוד.

    ניסאן נבארה החדש

    dddd