תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט איביזה SC
  • סיאט איביזה
  • סיאט קופסטר קונספט

    סיאט איביזה SC

    השם הוא סיאט קופסטר, למרות שלנו היא נראית יותר כמו קבריולטסר. כך או כך, סיאט תציג אותה באירוע ה-GTI Treffen באוסטריה בשבוע הבא.

    • 21-05-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    על אירוע ה-GTI Treffen של קבוצת פולקסווגן אנחנו כבר לא צריכים לכביר במילים. כל מי שקורא באופן קבוע את האתר שלנו כבר שמע עליו ועל הטיסה שפרגנו לאחד מהקוראים שלנו לאירוע הכי מטורף בעולם הספורטיביות האירופאיות. עכשיו אנחנו גם מתחילים להבין מה יחכה לגולש האמיץ שלנו ולעוד 199,999 אנשים נוספים שיגיעו לפסטיבל. בסיאט חשפו את דגם הקונספט החדש שישיקו בתערוכה והוא יצטרף אל דגמי קונספט מעניינים שישיקו בתערוכה סקודה, אודי וכמובן גם פולקסווגן.

    דגם הקונספט של סיאט נקרא קופסטר, למרות שהוא נראה יותר כמו גרסת קבריולט או רודסטר של סיאט איביזה הנוכחית. המפרט הטכני של המכונית ייחשף במלואו רק בשבוע הבא, במסגרת אירוע ה-GTI, אבל הגריל הקדמי ופנסי החזית של הקופרה, כמו גם סמל הקופרה הקטן שמודבק על הגריל, רומזים על כך שהרכב יצויד במנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין 180 כוחות סוס של הקופרה.

    סיאט קופסטר קונספט

    סיאט קופסטר הוא לא דגם הקבריולט היחיד שיושק באירוע. גם סקודה תביא ל-GTI Treffen את ה-סיטיג'ט - גרסת קבריולט ספורטיבית משלה, הפעם למכונית המיני הקטנה סקודה סיטיגו. בסקודה דווקא כן פרסמו את המפרט הטכני של המכונית, שיתבסס על מנוע ה-1.0 ליטר 75 כוחות סוס המוכר ויכלול גם חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש', צמד אגזוזים, תאורת LED פנימית שמשנה את עוצמתה בהתאם לקצב המוזיקה ותא נוסעים בריפוד עור אדום-לבן.

    סקודה סיטיג'ט

    dddd