תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס GLE קופה
  • מרצדס MLC קונספט נחשף

    מרצדס GLE קופה

    מרצדס חושפת הצצה ראשונה לתשובה שלה לבמוו X6. ה-MLC יגיע לייצור במהלך שנת 2015 ויהיה אח מעוצב בסגנון קופה ל-ML הנוכחי.

    • 23-04-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    קשה לדבר על רכב הפנאי מרצדס MLC מבלי להזכיר את מה שנראה כמו מקור ההשראה לעיצובו, במוו X6, אבל אנחנו בהחלט נשתדל. במרצדס מצטרפים אל אופנת רכבי הפנאי בתצורת קופה ומרחיבים את משפחת דגמי הפנאי שטח שלהם עם דגם נוסף, שיתבסס על פלטפורמת ה-ML הנוכחי אך יציע עיצוב ספורטיבי יותר עם חלק אחורי ששואל אלמנטים עיצוביים מאחת מהאחיות הבכירות במשפחה, מרצדס S קלאס קופה החדשה.

    לאחר שבתחילת החודש פרסמה מרצדס תמונה ראשונה של דגם הקונספט, נחשפו במהלך החג תמונות רשמיות מלאות של דגם הקונספט החדש, שנראה אמנם רחוק מפס הייצור אבל לא רחוק מאוד. ככל הנראה יופיע דגם הייצור הסדרתי לקראת סוף השנה (2014) והשיווק בפועל יחל לקראת אמצע שנת 2015.

    מרצדס MLC קונספט

    מרצדס MLC קונספט (או בשמו הרשמי SUV קופה) יתהדר באורך של 493.5 סנטימטרים, ברוחב של 204 סנטימטרים ובגובה של 174 סנטימטרים. ההשוואה המתבקשת היא כמובן ל-X6, ודגם הקונספט יהיה גדול ממנו עם תוספת של כמעט 6 סנטימטרים לאורך ו-5 סנטימטרים לגובה.

    לדגם הקונספט מנוע טורבו-בנזין V6 בנפח של 3.0 ליטרים בהספק מרבי של 329 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם לא פחות מ-9 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה. אפשר בהחלט להניח שדגם הייצור הסדרתי יקבל גם מנועי טורבו-דיזל אירופאיים ומנוע בנזין גדול יותר.

    מרצדס MLC קונספט

    dddd