תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

איווקו דיילי – בקרוב דגם חדש

איווקו חושפת תמונות ראשונות של הדיילי החדש, שצפוי להגיע ארצה לקראת שנת 2015.

  • 13-04-2014
  • מאת: מערכת CarsForum

איווקו דיילי, המסחרית הבינונית בגודלה של היצרן האיטלקי, תתחדש בקרוב בדגם חדש. הדיילי נחשב לאחד מהדגמים המצליחים ביותר של היצרנית באירופה ובישראל. הדיילי הוא שם ותיק מאוד בעולם המסחריות, החל את דרכו כבר לפני כ-35 שנים. הדור החדש של הדיילי יהיה השלישי במספר והוא צפוי להופיע בשוק לקראת סוף שנת 2014, כשלוש שנים לאחר שנחשפה מתיחת הפנים האחרונה של הדגם הקודם. הוא בהחלט צפוי להגיע גם לישראל, אך ככל הנראה זה יקרה רק בתחילת שנת 2015.

איווקו דיילי החדש

הפרטים הטכניים של איווקו דיילי החדש טרם נחשפו אך מהתמונות שפורסמו ניתן לראות כי הדגם החדש יהיה מעוצב ונאה מקודמיו. באיווקו מבטיחים שהדגם החדש יהיה גם זול וחסכוני יותר לאחזקה, עם שיפור של כ-5 אחוזים בצריכת הדלק הממוצעת ושיפור משמעותי בעלויות האחזקה לעומת הדגם היוצא.

הדגם החדש יזכה למתלה קדמי משופר שישפר את התנהגות הכביש ואת יכולת ההעמסה של הרכב. גם המתלה האחורי תוכנן מחדש, כדי להנמיך את סף ההטענה של הדלת האחורית בכ-5.5 סנטימטרים. כל הדגמים יציעו נפח הטענה גדול מבעבר, בזכות תכנון מודרני יותר של השלדה שיקצר את סרח העודף האחורי.

איווקו דיילי החדש

איווקו דיילי החדש יוצע במבחר תצורות מרכב, בדומה לדור הנוכחי – מסחרי סגור, ואן הסעות, משאית קלה ועוד. הדור החדש צפוי להציע בנוסף גם מספר דגמי ביניים נוספים בגודלם, שלא הוצעו בדגם הנוכחי. באייווקו גם מבטיחים תא נוסעים בעיצוב חדש עם בידוד רעשים טוב יותר, סביבת נהג טובה יותר והנדסת אנוש משופרת.

הדגם החדש יגיע לשוק האירופאי בקיץ 2014, כשהוא מיוצר במפעלים של איווקו באיטליה ובספרד. באירופה יפגוש הדיילי את רנו מאסטר הנוכחי ואת מרצדס ספרינטר המחודש, שני המתחרים העיקריים שלו. פרטים טכניים נוספים על הדגם החדש יפורסמו בהמשך, לקראת השקתו.

dddd