תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • הפוקוס החדשה באלפים האוסטרים

    פורד

    פורד אפשרו הצצה אל סדרת ניסויי הדרך שנערכת לפוקוס החדשה, באלפים האוסטרים.

    • 02-08-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    במסגרת סדרת ניסויי הדרך שעורכת פורד לפוקוס החדשה, נשלחה המכונית למעבר גרוסגלוקנר שבהרי האלפים האוסטריים. אורכו של מעבר הרים זה, שנפתח לתנועה בשנת 1935, הוא כ48 קילומטרים ולאורכו פרוסות עשרות עקומות ופניות מאתגרות. לאור העובדה שהכביש מטפס כ2500 מטרים ומגיע לגובה מרבי של 3800 מטרים, מצאו אותו בפורד כמתאים לניסויי הדרך שלהם.

    מעבר גרוסגלוקבר

    ברנד הרוולינג, מהנדס רכב שעובד עבור פורד: "אנחנו כאן כדי לבדוק את הדור הבא של הפוקוס, על מגוון מנועיו, בכבישים הרריים תלולים. אלו תנאים קיצוניים, אבל אנחנו בטוחים שאם המכונית תצליח להתמודד איתם, היא תצליח להתמודד עם כל דבר שידרשו ממנה הלקוחות העתידיים".

    פורד פוקוס

    סדרת מבחני הדרך כוללת מגוון רחב של ניסויים שתפקידם לבדוק את תפקוד המכונית בתנאי עומס קיצוניים. אחת המכוניות מועמסת במיכלי חצץ שמדמים את משקלם של שלושה מבוגרים "במשקל מלא", ונשלחת לסיבוב מהיר, כמעט על המגבלות, במעלה ההר כדי לבדוק את תפקוד תיבת ההילוכים. לאחר הפסקה של כמה דקות בפסגה, נשלחת אותה המכונית מטה במורד ההר כדי לבדוק את תפקוד מערכת הבלמים תחת עומס. מכונית אחרת יוצאת לדרך במעלה ההר כשאליה מחובר נגרר כבד. ההוראות שניתנו לנהג אותה המכונית היא לנהוג במהירות איטית של כ30 קמ"ש, כיוון שבמהירות זו זרימת האוויר דרך הרדיאטור מינימאלית.
    בכל הנסיעות מחובר למכונית מחשב המנטר עשרות חיישנים שונים במכונית, במטרה לאתר נקודות כשל אפשריות בתנאים הקשים.

    פורד פוקוס

    פורד פוקוס

    dddd