תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן ג'וק
  • ניסאן ג'וק 2014 – מתיחת פנים לדגם

    ניסאן ג'וק

    הגיעו תורו של ניסאן ג'וק לקבל מקצה שיפורים. בתפריט - תא מטען גדול יותר, מנוע טורבו-בנזין חדש ומספר עדכונים קוסמטיים. אצלנו לקראת סוף שנת 2014.

    • 06-03-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    ג'וק מנצח לא מחליפים – זה המוטו העיקרי שעולה ממתיחת הפנים הקלה של ניסאן ג'וק שהוצגה אמש בתערוכת הרכב של ג'נבה. הג'וק הוא אחד מהרכבים המצליחים ביותר של ניסאן באירופה, או כמו שמציינת ניסאן בהודעה שלה לעיתונות – הג'וק זינק מ-0 ל-420 אלף מכירות בפחות מ-40 חודשים. ואם השוק כל כך אוהב את התפריט, למה לשנות בצורה מהותית? לכן, מסתפקת ניסאן במספר שינויים קוסמטיים קלים ומטפלת בכמה נקודות שהיו ידועות כנקודות התורפה של הדגם הנוכחי, ולא מציגה מתיחת פנים משמעותית.

    ניסאן ג'וק 2014

    מבחינה קוסמטית כוללת מתיחת הפנים של ניסאן ג'וק לשנת 2014 עדכון קל לחזית הרכב. יש שינוי קל בצורה של פנסי החזית והם קיבלו גם תאורת DRL מבוססת LED. ניתן להבחין גם בשינוי קל בגריל הקדמי, שמקבל V עבה יותר בצבע כרום. עוד שינויים קלים בעיצוב החיצוני אפשר למצוא בבתי מראות הצד, בפגוש הקדמי, בפגוש האחורי וביחידות התאורה הקדמיות.

    בתוך התא הנוסעים השינויים גדולים יותר. השינוי העיקרי הוא בנפחו של תא המטען – אחת מנקודות החולשה העיקריות של הדגם הנוכחי. בניסאן הצליחו לתכנן מחדש את החלק האחורי של הרכב ולהגדיל את נפחו של תא המטען בדגמי ההנעה הקדמית מ-250 ליטרים ל-354 ליטרים. בנוסף מרחיבה ניסאן את מגוון פריטי האבזור המקוריים שמוצעים עם הרכב ומוסיפה אופציות למערכת שמע מקורית חדשה עם מסך מגע צבעוני, גג שמש נפתח, חישוקי סגסוגת צבעוניים ומערכות בטיחות מתקדמות יותר (זיהוי רכבים בשטחים מתים, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד).

    ניסאן ג'וק 2014

    שינוי חשוב נוסף מסתתר מתחת למכסה המנוע של ניסאן ג'וק. כדי לשפר את צריכת הדלק של הג'וק הנוכחי התקינה ניסאן בחזיתו של הג'וק 2014 מנוע טורבו-בנזין חדש. מדובר במנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין החדש של קבוצת רנו-ניסאן, אותו פגשנו לראשונה בקליאו החדשה ובקפצ'ור החדש. מנוע זה מפיק הספק מרבי של 115 כוחות סוס ויציע צריכת דלק ממוצעת של כ-18.2 קילומטרים לליטר בדגם הידני, בין היתר בזכות שימוש במערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בזמן עצירה. אבל אותנו מעניינת יותר תיבת ההילוכים האוטומטית שתשודך למנוע החדש, רק שבשלב זה ניסאן לא חושפת האם יהיה מדובר בתיבה כפולת המצמדים שמשודכת לאותו המנוע בדגמי רנו השונים או בתיבת ההילוכים הרציפה החביבה על ניסאן.

    שיווקו של ניסאן ג'וק המחודש בישראל צפוי להתחיל לקראת סוף שנת 2014.

    ניסאן ג'וק 2014

    dddd