תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי אקסנט חוזרת, לשוק ההודי

    יונדאי

    יונדאי חושפת גרסת סדאן ל-i10 החדשה בשם אקסנט (Xcent). לשוק ההודי בלבד.

    • 05-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    חשבתם שה-i25 החליפה את האקסנט? אז חשבתם. ביונדאי ממשיכים להשתמש בשם המיתולוגי אקסנט (אבל באיות שונה) ומציגים בהודו גרסת סדאן ל-i10 הנושאת את השם. האקסנט ההודית (Xcent) נחשפה אמש בהודו, לקראת השקתה הרשמית בתערוכת הרכב Auto Expo 2014 שתיפתח בעוד יומיים. היא מבוססת על הגרסה ההודית של ה-i10 החדשה, שקרויה בהודו גרנד i10 והיא שונה מהגרסה שמשווקת בישראל. האקסנט תתחרה במכוניות כמו הונדה בריו או סוזוקי סוויפט סדאן, מכוניות לא משווקות בישראל ומיועדות בעיקר לשוק ההודי.

    יונדאי אקסנט/i10 סדאן

    יונדאי אקסנט/i10 סדאן תציע אורך כללי של קצת פחות מ-4 מטרים, קצר משמעותית מכל סדאן קומפקטית שאנחנו מכירים בישראל (למיצובישי אטראז' למשל יש אורך כללי של 4.24 מטרים). בסיס הגלגלים יהיה זהה לזה של הגרנד i10, מה שאומר שאורכו יהיה 242.5 סנטימטרים. היצע המנועים יתבסס גם הוא במלואו על הגרנד ויכלול מנוע 1.2 ליטר בנזין בהספק מרבי של 83 כוחות סוס או מנוע 1.1 ליטר טורבו-דיזל מסילה משותפת בהספק מרבי של 71 כוחות סוס. תיבת הילוכים ידנית תהיה סטנדרטית ותיבת הילוכים אוטומטית תוצע כאופציה בדגם הבנזין.

    יונדאי אקסנט/i10 סדאן

    תא הנוסעים מבוסס גם הוא כמעט כולו על הגרנד i10 (ולמען האמת גם די דומה לזה שפגשנו ב-i10 הישראלית). רשימת האבזור מרשימה למדי וכוללת פתחי מיזוג ליושבים מאחור, מערכת שמע עם זיכרון פנימי של 1 ג'יגה, התנעה בלחיצת כפתור, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ואפילו משענת יד מרכזית.

    שיווקה של יונדאי אקסנט/i10 סדאן יחל כבר בחודש הבא. היא תשווק בעיקר בשוק ההודי ולא צפויה לקבל תקינה אירופאית, ולכן גם לא צפויה להגיע לישראל. חבל, כי מעניין היה לגלות כיצד יגיב שוק הרכב הישראלי, שנחשב לכזה שחובב מכוניות סדאן, למכונית קטנה וזולה כל כך.

    יונדאי אקסנט/i10 סדאן

    dddd