תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אטראז'
  • מיצובישי אטראז' - בישראל

    מיצובישי אטראז'

    האטראז', המשפחתית הקומפקטית של מיצובישי, יוצאת לדרך בישראל עם מנוע בנזין 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. מחיר החל מ-89 אלף ש"ח.

    • 24-12-2013
    • מאת: אלירן אברזל

    חטיבת כלמוביל החלה בשיווקה של מיצובישי אטראז' בישראל. מדובר במשפחתית קטנה (תת-משפחתית), זולה וחסכונית שתנסה להתחרות בישראל במכוניות גם במכוניות גדולות ויקרות ממנה, כמו יונדאי i25 או סיאט טולדו. היא הוצגה לראשונה בתחילת השנה ומגיעה לישראל מהמפעל בתאילנד, המייצר גם את דגמי הספייס-סטאר. למרות שהיבואן המקומי מנסה לבדל את המכונית מאחותה מחומשת הדלתות, קווי הדימיון אליה ברורים וקשה להתעלם מהם. החל מעיצוב החזית, דרך עיצוב תא הנוסעים ועד לממדים החיצוניים שיהיו, כמו בספייס-סטאר, מעט קטנים מהמקובל בקטגוריה.

    מיצובישי אטראז'

    בסיס הגלגלים של מיצובישי אטראז' ארוך בכ-10 סנטימטרים מבסיס הגלגלים של הספייס-סטאר ואורכו עומד על 255.5 סנטימטרים. האורך הכללי שלה עומד על 424 סנטימטרים, הרוחב על 167 סנטימטרים ונפח תא המטען מכובד ועומד על 450 ליטרים. הטולדו, לשם ההשוואה, ארוכה ממנה בכ-24 סנטימטרים, יושבת על בסיס גלגלים ארוך בכ-5 סנטימטרים ומציעה תא מטען גדול יותר בכ-100 ליטרים.

    המפרט הטכני כולל מנוע בנזין בתצורת 3 צילינדרים שנפחו עומד על 1.2 ליטרים והספקו המרבי הוא 80 כוחות סוס. מדובר במנוע שבבסיסו זהה לזה שפגשנו בספייס-סטאר האוטומטית, אך אנשי מיצובישי מבטיחים כי כאן הוא עבר מספר שדרוגים שאמורים לשפר את בידוד הרעשים מבלי לפגוע בצריכת הדלק. תיבת ההילוכים הסטנדרטית תהיה אוטומטית רציפה אך תיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) תוצע גם כן. צריכת הדלק הממוצעת מרשימה למדי ועומדת על 20.4 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי או 21.3 קילומטרים לליטר בדגם הידני.

    מיצובישי אטראז'

    מיצובישי אטראז' תוצע בישראל בשתי רמות אבזור - Invite הבסיסית ו-Instyle הבכירה (שתהיה גם זו שאחראית לרוב המכירות, לדברי נציגי היבואנית). שתי רמות האבזור כוללות 6 כריות אוויר, אפשרות לנטרול כרית אוויר קדמית, מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים, עיגוני ISOFIX ועוד. אבזור הנוחות של דגם ה-Instyle, שיהיה כאמור העיקרי, כולל בין היתר שמשות אחוריות כהות, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת מולטימדיה (התקנה מקומית) עם מסך מגע ו-GPS, דיבורית בלוטות', מצלמת רוורס וחיישן גשם להפעלת המגבים. הדגם הבסיסי, Invite, יוותר על רוב פריטי האבזור שהוזכרו קודם לכן אבל ישמור על כל האבזור הבטיחותי.

    הרכב יוצע במגוון של שישה גוונים חיצוניים ושני גוונים לבחירה לריפודי המושבים בתא הנוסעים. מסירות ראשונות של הרכבים צפויות רק במהלך חודש ינואר ובכלמוביל מצפים שהדגם החדש יימכר היטב גם בציי הרכב הגדולים אך גם בקרב הלקוחות הפרטיים. לדברי דן אורנשטיין, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, האטראז' תספק ללקוח הישראלי מענה ייחודי שיספק את רוב צרכי המשפחה במחיר של מכונית משפחתית משומשת.

    מיצובישי אטראז' - מחירים:

    1.2 ליטר Invite ידני - 89 אלף ₪
    1.2 ליטר Invite אוטומט - 94 אלף ₪
    1.2 ליטר Instyle ידני - 90 אלף ₪
    1.2 ליטר Instyle אוטומט - 95 אלף ₪

    מיצובישי אטראז' - מפרט טכני להורדה

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת מיצובישי חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    מיצובישי אטראז'

    dddd