תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא מיטו
  • אלפא מיטו 2014 – גרסת 900 סמ"ק חדשה

    אלפא מיטו

    אלפא רומיאו ישראל פותחת את שנת 2014 עם גרסת בסיס חדשה למיטו הקטנה. תצויד במנוע 900 סמ"ק טורבו בנזין ותעלה 116 אלף ₪.

    • 17-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    אהבתם את העיצוב של אלפא מיטו אבל עד עכשיו היא הייתה קצת יקרה מידי עבורכם? יתכן שבשנת 2014 תקבלו מסמל"ת, יבואנית אלפא-רומיאו לישראל, את התשובה. לאחר משא ומתן ארוך מול היצרן הצליחו בסמל"ת להשיק בישראל גרסת בסיס חדשה ומוזלת למיטו מתוך כוונה למשוך אל המותג קהלים חדשים. גרסת הבסיס החדשה מגיעה במסגרת מתיחת שעברה המיטו לקראת שנת 2014, הכוללת גם עדכונים קוסמטיים קלים לגריל הקדמי ולתא הנוסעים.

    אלפא מיטו 2014

    גרסת הכניסה החדשה של אלפא מיטו תצויד במנוע ה-0.9 ליטר טורבו-בנזין שני צילינדרים מסדרת ה-TwinAir של פיאט. למנוע זה הספק מרבי של 105 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים ולמערכת Start&Stop. בזכות הנפח הצנוע ומערכת כיבוי המנוע הוא מציג נתוני צריכת דלק מרשימים למדי, של כ-23.8 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת על פי נתוני היצרן. מנוע זה שווק בעבר בישראל בדגמי לנצ'יה אפסילון ופיאט 500, אך לא זכה להצלחה רבה.

    אלפא מיטו 0.9 ליטר תוצע בשתי רמות אבזור. שתי רמות האבזור יכללו את מערכת המולטימדיה החדשה Uconnect הכוללת צג מגע צבעוני, חיבורי USB, בלוטות', שליטה קולית ו-6 רמקולים. רמת האבזור הבסיסית (Zagato) תכלול ספוילר גג אחורי, סופית אגזוז מצופה ניקל, מראות צד כסופות, גלגל הגה מצופה עור, כיוון גובה למושב הנהג ו-7 כריות אוויר. הגרסה המאובזרת יותר, Massimo, תכלול גם חישוקי סגסוגת, משענת יד קדמית, חלונות אחוריים כהים ומושבים בריפוד יוקרתי יותר.

    מחירו של הדגם יעמוד על 116 אלף ₪ לגרסת ה-Zagato ו-123 אלף ₪ לגרסת ה-Massimo.

    אלפא מיטו 2014

    dddd