תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קרוז
  • שברולט קרוז טורבו חוזרת לישראל

    שברולט קרוז

    דגמי הטורבו של שברולט קרוז צפויים לחזור לישראל בתחילת שנת 2014, הפעם במחיר אטרקטיבי ותחרותי מבעבר.

    • 28-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    התגעגעתם? האמת היא שאנחנו דווקא כן. שברולט קרוז טורבו צפויה לחזור בקרוב לישראל, לאחר היעדרות של כשנה מהשוק המקומי. דגמי ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין של הקרוז הגיעו לראשונה ארצה בתחילת שנת 2012 מהמפעל של שברולט בארצות הברית והפכו לדגמים המאובזרים, החזקים והיקרים ביותר של הקרוז. דגמי הטורבו זכו לביקורות חיוביות מאוד, גם במסגרת מגזין הרכב שלנו, אך לא זכו להצלחה גדולה בישראל בשל מחירם, שהיה גבוה משל המתחרות הישירות.

    בתחילת השנה הנוכחית הפסיקה שברולט את יבוא דגמי הקרוז טורבו לישראל, לאחר שאלו לא עברו את מתיחת הפנים שעברו שאר דגמי הבנזין של הקרוז. כעת, מתכננת UMI, יבואנית שברולט לישראל, להחזיר את דגמי הטורבו לישראל, ובגדול. הפעם יגיעו אלינו הרכבים מהמפעל של שברולט בדרום קוריאה (אותו המפעל שמייצר את דגמי ה-1.6 ליטר הנוכחיים) וגם המחיר צפוי להיות אטרקטיבי מבעבר. לדברי נציגי היבואנית המחיר הרשמי טרם נקבע והוא יקבע רק בסמוך למועד השיווק, בתחילת השנה הבאה.

    שברולט קרוז 2014

    נזכיר כי שברולט קרוז טורבו מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.4 ליטר שפותח על ידי ג'נרל מוטורס ומשמש כיום דגמים רבים של אופל, מהאסטרה סטיישן ועד לזפירה. למנוע זה הספק מרבי של 140 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת של הקרוז 4 דלתות המצוידת במנוע זה, על פי נתוני היצרן, עומדת על כ-17 קילומטרים לליטר - כלומר נמוכה יותר ממנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי.
    במהלך שנת 2015 צפויה שברולט העולמית לחסוף את הדור הבא של שברולט קרוז, שיתבסס על פלטפורמה חדשה לגמרי.

    להערכתנו, ינוע המחיר של דגם ה-4 דלתות טורבו ברמת האבזור הבסיסית סביב ה-130 אלף ₪, בדומה לאחות החורגת של הקרוז שמשווקת עם אותו המנוע, אופל אסטרה סדאן.

    שברולט קרוז טורבו 2012

    dddd