תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • ארבעה דגמי קונספט חדשים לסוזוקי

    סוזוקי

    סוזוקי תציג בחודש הבא לא פחות מארבעה רכבי קונספט חדשים - שני רכבי פנאי קומפקטיים ושני רכבים עירוניים קטנים.

    • 30-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בחודש הבא תיפתח בטוקיו תערוכת רכב גדולה וסוזוקי, יצרנית הרכב היפאנית, צפויה לחשוף בה ארבעה דגמי קונספט חדשים. לא אחת לא מבשילים דגמי הקונספט של יצרניות הרכב השונות לכדי דגמים בייצור סדרתי אך במקרה של סוזוקי המצב שונה, ודוגמא טובה לכך היא סוזוקי קרוסאובר החדש שהפך בתוך פחות משנה מדגם קונספט לדגם בייצור סדרתי. סוזוקי, יצרנית רכב קטנה יחסית, לא יכולה להרשות לעצמה משחקים מיותרים בדגמי קונספט שאינם בעלי עתיד לייצור סדרתי.

    שני רכבים הקונספט הראשונים הם למעשה רכבי פנאי-שטח קומפקטיים חדשים, אחד מתחומי ההתמחות החזקים ביותר של סוזוקי מאז שנות ה-80. הקרוס-הייקר (Crosshiker) הוא הראשון שבהם (צבע אדום בתמונות) והוא מוגדר על ידי החברה כממשיכו של דגם הקונספט "רגינה" שהוצג בסוף שנת 2011. מדובר ברכב פנאי קטן וקל משקל (810 קילוגרמים), המצויד במנוע 3 צילינדרים חדש בנפח 1,000 סמ"ק.
    אליו יצטרף ה-X-Lander, רכב פנאי נטול גג המבוסס על הפלטפורמה של סוזוקי ג'ימיני. הוא יצויד במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר או ביחידת הנעה היברידית חדשה ובתיבת הילוכים רובוטית חד-מצמדית.

    סוזוקי אקס-לנדר

    אל שני רכבי פנאי אלו יצטרפו שני רכבים עירוניים קטנים, שרומזים (אולי) על מחליפת האלטו והספלאש שצפויה להופיע בשנה הבאה. הכתום הוא ה-Hustler, רכב עירוני עם עיצוב דמוי רכב שטח "של פעם". אליו יצטרף גם ה-Hustler Coupe שלמרות שמו והעיצוב הדמוי-קופה שלו, הוא מוצג בתצורת 5 דלתות ולא בתצורה קופה-2-דלתות. בשלב זה אין פרטים נוספים על יחידות ההנעה של שני רכבי הקונספט הללו.

    סוזוקי הסלר

    dddd