תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A3 סדאן
  • אודי A3 סדאן מגיעה לישראל

    אאודי A3 סדאן

    אודי משיקה בישראל את גרסת הסדאן של ה-A3 החדשה. תוצע עם מבחר של שני מנועי בנזין ובמחיר התחלתי של 185 אלף ש"ח. גרסת ה-S3 סדאן - בשנה הבאה.

    • 23-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    אודי A3 סדאן נוחתת בימים אלו בישראל. חטיבת אודי של צ'מפיון מוטורס חונכת אולם תצוגה חדש במגדל המשרדים החדש שנבנה על שמה בבני-ברק ומשיקה באותה ההזדמנות גם שני דגמים חדשים של אודי A3 - הגרסה הספורטיבית S3 וגרסת הסדאן 4 דלתות A3 ספורט-סדאן. האחרונה היא מתחרה מעניינת במיוחד בסגמנט רכבי הפרימיום הקטנים והזולים, סגמנט שהולך ותופס מקום גדול מאוד אצל יצרניות הפרימיום על חשבון רכבי פרימיום מסורתיים ויקרים יותר. ה-A3 סדאן תצטרף אל מרצדס CLA שהושקה לאחרונה בישראל ותנסה לצמצם את הפער שבין המשפחתיות הגדולות (רכבי מנהלים) לרכבי הפרימיום. כן, זה אומר שבצ'מפיון בהחלט מייעדים אותה גם לציי הרכב הגדולים.

    אולם התצוגה החדש של אודי נמצא בשלוש קומות הקרקע של מגדל המשרדים Champion Tower בבני-ברק, שנבנה על שטח שבו שכן בעבר אולם התצוגה הראשי של סקודה. אולם תצוגה זה צפוי להיפתח באופן רשמי רק בסוף החודש הבא ויוצגו בו כ-20 רכבים שונים, כולל שלל גרסאות S ו-RS יוקרתיות שהגיעו ארצה במיוחד. לצידו יפתחו שני אולמות נוספים - של סיאט ושל סקודה. אולם התצוגה של פולקסווגן יישאר במיקומו הנוכחי, כמה מאות מטרים משם.

    אולם תצוגה אודי

    כוכבת ההשקה היא אודי A3 סדאן. מדובר בגרסה מוארכת של ה-A3 שעושה גם היא שימוש בפלטפורמת ה-MQB של הקבוצה. האורך הכללי עומד על 445.6 סנטימטרים (לעומת 431 סנטימטרים בגרסת הספורטבק), הרוחב עומד על 179.6 סנטימטרים (לעומת 178 סנטימטרים בגרסת הספורטבק) ונפחו של תא המטען עומד על 425 ליטרים (לעומת 380 ליטרים בספורטבק). בסיס הגלגלים נותר זהה לגרסת הספורטבק (264 סנטימטרים) וכתוצאה מכך נותר גם מרווח ברכיים טוב ליושבים בשורת המושבים האחורית.

    לישראל יגיעו בשלב זה שני מנועי טורבו-בנזין. גרסת הבסיס תצויד במנוע בנפח של 1.4 ליטר שהספקו המרבי הוא 122 כוחות סוס והגרסה הבכירה יותר תצויד במנוע בנפח של 1.8 ליטר שהספקו המרבי הוא 180 כוחות סוס. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים (S-tronic 7) ולמערכת Start&Stop. הגרסה הספורטיבית,S3  סדאן, צפויה להגיע לקראת אמצע השנה הבאה (2014) אך תוצע בישראל בהספק מרבי מופחת של 280 כוחות סוס בלבד (לעומת 300 כוחות סוס בגרמניה).

    אודי A3 סדאן

    כבר ברמת האבזור הבסיסית תציע אודי A3 סדאן שלל פריטי אבזור מתקדמים. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת XDS לדימוי דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, עיגוני ISOFIX ועוד. רשימת אבזור הנוחות כוללת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת שמע עם מסך צבעוני, מושבים בריפוד עור, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, חישוקי סגסוגת 16 אינטש' (17 אינטש' בדגמי ה-1.8 ליטר) ושליטה מההגה על מערכת השמע. דגמי ה-1.8 ליטר כוללים בנוסף גם מראה פנימית מתכהה חשמלית, הפעלה אוטומטית לאורות ולמגבים ודיפוני אלומיניום בדלתות.

    חבילת ה-Luxury תוסיף לכל אלו גם חלון זכוכית פנוראמי, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' (בדגם ה-1.4 ליטר), פנסי LED אחוריים, פנסי קסנון קדמיים, כניסה ללא מפתח (בדגמי ה-1.8 ליטר) וקיפול חשמלי למראות (בדגמי ה-1.8 ליטר).

    מחירה של אודי A3 סדאן יחל ב-185,100 ₪ לדגם ה-1.4 ליטר ברמת האבזור הבסיסית. גרסת ה-1.8 ליטר תחל ב-205,300 ₪. רמת האבזור Luxury תוסיף למחיר שני הדגמים כ-26 אלף ₪. רכבים ראשונים כבר הגיעו ארצה אך רוב המסירות צפויות רק בתחילת שנת 2014. בצ'מפיון מוטורס מצפים למכור כ-250 רכבי A3 סדאן במהלך שנת 2014.

    אודי A3 סדאן - מפרט טכני להורדה

    אודי A3 סדאן

    dddd