תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנד-רובר חושפת מכונית כביש-שטח חדשה

    לנדרובר

    טוב, אולי חושפת זאת לא המילה המדויקת. טיזר יהיה כנראה תיאור טוב יותר לפרטים ששחררה לנד-רובר הערב לעיתונאי הרכב.

    • 13-07-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    תכירו את החבר החדש במשפחת לנד-רובר, האיבוק. האיבוק החל את דרכו כדגם קונספט בשם LRX אי שם בתחילת 2008. העיצוב החיצוני המוחצן והשונה, בהשוואה לשאר הדגמים במשפחת לנד-רובר עשה את שלו, התגובות לדגם הקונספט היו חמות, ובלנד-רובר החליטו לקחת את הLRX צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לדגם סדרתי. התוצאה הסופית דומה להפליא למכונית הקונספט. בלנד-רובר שמחים להודיע שמדובר במכונית הקלה, הקטנה והחסכונית שלהם עד כה. הדגם יושק רישמית בעוד כשלושה חודשים בתערוכת הרכב של פריז, אז גם יחשפו הפרטים הטכניים המלאים. שיווקו יחל בעוד כשנה.

    מה עוד אנחנו יודעים עד כה? הנה מה שהצלחנו לדוג מתוך ההודעה לעיתונות.

    "הלנד-רובר כפול ההנעה החדש תוכנן לעמוד בסטנדרטים המחמירים של הלקוחות הצפון-אמריקאים בכל הנוגע לתצרוכת הדלק וביצועים" - ללמדכם שיכולת שטח אמיתית כנראה שלא תראו בדגם הזה. ואל תצפו לכל מיני שכלולים בסגנון אירופאי בתוך תא המנוע.   

    "הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים שמדובר במכונית פרימיום יוקרתית, שתהיה מיוחדת כמו כל הדגמים שלנו" - או במילים אחרות, אל תצפו למתחרה נוסף בטווח המחירים של ה-IX35.

    "האיבוק תהיה מכונית גלובאלית, שתשווק ב160 מדינות" - אין לנו את סכומי העתק הנדרשים כדי לפתח ליין אחר של מכוניות לכל יבשת.

    "האיבוק היא מכונית קוסמופוליטנית, חוצה יבשות, מתוחכמת והיא מציגה סגנון אלגנטי-עירוני" - אל תדאגו, על המדרכה ליד הבית קפה היא תטפס בקלות.

    אלו כבר תמונות של דגם הקונספט, LRX, עליו מבוססת המכונית החדשה.

    לנדרובר LRX

    לנדרובר LRX

    dddd