תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט טראקס
  • שברולט טראקס – בקרוב בישראל

    שברולט טראקס

    רכב הפנאי הקטן של שברולט, הטראקס, מגיע בימים אלו לישראל. יוצע בשלב הראשון עם מנוע 1.8 ליטר כשלקראת סוף השנה יגיעו ארצה גם דגמי הטורבו. מחיר החל מ-130 אלף ש"ח.

    • 11-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רכב הפנאי הקומפקטי שברולט טראקס נוחת בימים אלו בישראל. ב-UMI, יבואנית שברולט לישראל, מתכוננים בימים אלו להגעתו של הדגם ארצה לקראת שיווקו שאמור להתחיל מיד לאחר החגים. הטראקס יתמודד מול מתחרים כמו ניסאן ג'וק ורנו קפצ'ור באחד מהסגמנטים הצומחים ביותר של שוק הרכב הישראלי. ב-UMI מאמינים שהעיצוב החיצוני, התנהגות הכביש והניסיון רב השנים של שברולט בתחום רכבי הפנאי יהפכו את הטראקס במהרה לאחד מהרכבים הנמכרים ביותר בקטגוריה, שצמחה בשנה שעברה בלבד בכ-20 אחוזים בהיקפי המכירות שלה.

    בשלב הראשון יגיע ארצה שברולט טראקס בגרסת הבסיס שלו. גרסה זו מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שהספקו המרבי הוא 140 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים וצריכת הדלק שלו נעה בין 9.5 קילומטרים לליטר (בנסיעה עירונית) ל-16.7 קילומטרים לליטר בנסיעה בין עירונית. לקראת סוף השנה צפויה להגיע ארצה גם גרסת ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין של הטראקס, שתהיה חזקה וחסכונית יותר (אך גם יקרה יותר).

    שברולט טראקס

    שברולט טראקס ישווק בישראל בשתי רמות אבזור - LS הבסיסית ו-LT המאובזרת יותר. שתי רמות האבזור כוללות 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, מערכת בקרת שיוט וחיישני לחץ אוויר בגלגלים.

    גרסת ה-LS תשווק עם מערכת שמע רגילה הכוללת ממשק בלוטות', חיבור USB ושליטה מההגה. גרסת ה-LT תקבל את מערכת ה-MyLink החדשה של שברולט, עם מסך מגע ואופציה למערכת ניווט מבית IGO. גרסת ה-LS תשווק עם מושב נהג בעל כיוון גובה בעוד גרסת ה-LT תשווק בנוסף עם מושבים בריפוד עור, משענת יד למושב הנהג, גלגל הגה בריפוד עור ועוד. בנוסף תקבל גרסת ה-LT גם חישוקי סגסוגת , קישוטים בצבע כרום בפגוש האחורי, ידיות דלת בצבע כסף וגריל קדמי שונה.

    מחירו של שברולט טראקס בישראל יחל ב-130 אלף ₪ לדגם ה-1.8 ליטר ברמת האבזור LS. גרסת ה-LT תעלה כ-6,000 ₪ נוספים. גרסאות הטורבו, ששיווקן יחל כאמור רק בעוד מספר חודשים, יחלו בכ-140 אלף ₪.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת שברולט חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    שברולט טראקס

    dddd