תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר מציגה דגם היברידי ראשון

    לנדרובר

    לנדרובר חושפת את שני הדגמים ההיברידיים הראשונים שלה - ריינג'-רובר וריינג'-רובר ספורט יקבלו בשנה הבאה גרסאות היברידיות.

    • 25-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יצרנית רכבי הפנאי-שטח לנד-רובר מצטרפת אל הטרנד ההיברידי ותציג בקרוב שתי גרסאות היברידיות ראשונות לרכבי הפנאי הגדולים והיוקרתיים ריינג'-רובר וריינג'-רובר ספורט. שני הדגמים ההיברידיים מבוססים על הגרסאות האחרונות של רכבי הפנאי הסדרתיים וצפויים להגיע לשיווק מלא רק בתחילת שנת 2014. החשיפה הרשמית שלהם תתבצע בתערוכת הרכב של פרנקפורט, בעוד כחודש ימים.

    לנדרובר ריינג' רובר היברידי

    לנד-רובר ריינג'-רובר היברידי יציע שילוב לא שגרתי בין מנוע טורבו-דיזל למערכת הנעה חשמלית (רוב הדגמים ההיברידיים משלבים מנוע חשמלי ומנוע בנזין, ולא דיזל). מנוע הדיזל מבוסס על המנוע המוכר של לנד-רובר, טורבו-דיזל בנפח 3 ליטרים ובהספק מרבי של 340 כוחות סוס. מנוע העזר החשמלי הוא בהספק מרבי של 35 קילו-וולט (כ-47 כוחות סוס) ומשקלו, ביחד עם מערך סוללת הליתיום יון ומערך הממירים החשמליים, עומד על כ-120 קילוגרמים. צריכת הדלק המשולבת תעמוד על כ-15.6 קילומטרים לליטר. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יארך כ-6.9 שניות בדגם הרגיל ו-6.7 שניות בדגם הספורט.

    בלנד-רובר מבטיחים כי מערכת ההנעה ההיברידית לא תגרור שום פשרות ביכולות הרכב, שכן הפלטפורמה החדשה תוכננה מראש כך שתתאים גם למערכת הנעה היברידית. מערך הסוללות הנוסף יותקן מתחת לרצפת הרכב כך שהוא לא ישפיע על נפח תא המטען או על סידור המושבים, ומיגון ייעודי ישמור עליו בזמן נסיעה בשטח. מערכת ההנעה הכפולה הקבועה והמשוכללת של לנד-רובר (Terrain Response 2) תוצע גם כאן ויכולת השטח אמורה להיות דומה לזאת של דגמי הדיזל הרגילים.

    לנדרובר ריינג' רובר היברידי