תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קליאו
  • רנו קליאו החדשה בישראל

    רנו קליאו

    הקליאו החדשה מגיעה לישראל, עם מבחר של שלושה מנועי בנזין הכולל גם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. המחיר יחל ב-75 אלף ש"ח.

    • 17-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת קרסו מוטורס תשיק בקרוב את רנו קליאו החדשה בישראל. הדור הרביעי של הקליאו הוצג לראשונה לפני כשנה וזוכה עד כה להצלחה נאה למדי באירופה. הקליאו החדשה ממשיכה את קו העיצוב הנוכחי של רנו ומציגה סמל גדול מאוד במרכזו של הגריל הקדמי ופרופיל בעיצוב ספורטיבי. גם תא הנוסעים של רנו קליאו החדשה יציע עיצוב צעיר וספורטיבי יותר כשהפעם יוצעו (גם בישראל) מגוון רחב יחסית של אופציות לעיצוב פנים הרכב בצבעים ובטקסטורות שונות.

    לישראל תגיע בשלב זה גרסת ה-5 דלתות של רנו קליאו החדשה, כאשר בהמשך צפויות להגיע ארצה גם גרסאות הסטיישן, גרסאות ה-3 דלתות והגרסאות הספורטיביות. גרסת ה-5 דלתות גדולה במעט מזו של הדגם היוצא, עם תוספת של כשני סנטימטרים לאורכו של בסיס הגלגלים ותוספת של כשלושה סנטימטרים לאורך הכללי. הקליאו זכתה לציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאיים (EuroNCAP) אך שם היא נבחנה עם 6 כריות אוויר, בעוד הדגמים שיגיעו ארצה יהיו בעלי 4 כריות אוויר בלבד.

    רנו קליאו החדשה

    גרסת הבסיס של רנו קליאו החדשה תשווק עם מנוע ה-1.2 ליטר הוותיק שמוכר מהדגם הקודם. למנוע זה הספק מרבי של 75 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. לגרסה זו צריכת דלק מצוינת של כ-18 קילומטרים וביצועים בינוניים (מעמידה ל-100 קמ"ש ב-15.4 שניות). הדגם האוטומטי של הקליאו יוצע עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין החדש של הקבוצה ועם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים (EDC) של רנו. גרסה זו צפויה להציג צריכת דלק נמוכה עוד יותר, כ-19 קילומטרים לליטר, וביצועים נאם למדי.

    בין שתי גרסאות אלו תוצע גם גרסה ידנית נוספת, מעניינת לא פחות. גרסה זו תצויד במנוע 3 צילינדרים בנפח 900 סמ"ק שמפיק בעזרת מגדש טורבו הספק מרבי של 90 כוחות סוס. ביחד עם מערכת Start&Stop ומערכת בלימה רגרנטיבית, מציגה גרסה זו צריכת דלק של כ-22 קילומטרים לליטר.

    רנו קליאו החדשה

    רנו קליאו החדשה תוצע במבחר של שלוש רמות אבזור. כל שלושת רמות האבזור כוללות 4 כריות אוויר, מתג ניתוק כרית אוויר במושב הקדמי, בקרת יציבות והתראה על אי חגורת בטיחות לכל נוסעי הרכב. גרסת ה-Expression הבסיסית תציע גם כרטיס אלקטרוני במקום מפתח ומערכת מולטימדיה מקורית של רנו. גרסת ה-Expression Pack תשדרג את הכרטיס-מפתח למערכת כניסה ללא מפתח ותוסיף גם מראות צד מתקפלות חשמלית וחיישני אורות וגשם. הגרסה הבכירה, Collection, תוצע גם עם חישוקי סגסוגת 16 אינטש', בקרת אקלים ואפשרות לבחירת שילובי צבעים בתא הנוסעים.

    מחירה של רנו קליאו החדשה יחל ב-75 אלף ₪ לדגם ה-1.2 ליטר ידני. גרסאות ה-900 סמ"ק טורבו יחלו ב-84 אלף ₪ בעוד מחירי גרסאות ה-1.2 ליטר טורבו האוטומטיות יחלו ב-104 אלף ₪. המכונית תיחשף באירוע מיוחד ללקוחות רנו שיערך בסוף החודש בכל אולמות התצוגה של רנו ברחבי הארץ.

    קבלו פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית ברכישת רנו קליאו מהמומחים של CarsForum

    רנו קליאו החדשה

    dddd