תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • MG
  • MG 3
  • נחשף המפרט האירופאי של MG3

    MG 3

    מכונית סינית נוספת צפויה להגיע בקרוב לישראל, הפעם עם שורשים בריטיים. MG3 נחשפה במפרט האירופאי שלה ותגיע בתוך כחצי שנה לישראל.

    • 14-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יצרנית הרכב הסינית-בריטית MG ממשיכה במאמציה לחזור לשוק הרכב האירופאי. היצרנית חשפה מוקדם יותר השבוע את גרסת הייצור הסופית של מכונית הסופר-מיני הקומפקטית MG3, שעתידה להגיע לאולמות התצוגה באירופה עוד השנה. המכונית משווקת מזה כשנתיים בסין אך הגרסה האירופאית שלה נחשפה לראשונה רק לפני כחודשיים, בתערוכת הרכב של שנחאי, לאחר שעברה התאמה ארוכה מאוד לטעמו של הלקוח האירופאי.

    אחד מהחידושים העיקריים שתציע MG3 האירופאית יהיה בתחום העיצוב. בדגם האירופאי יוצעו ללקוחות אפשרויות רבות יותר של התאמה אישית - החל מצבע הגג, צבעו של מכסה המנוע, סוגים של שטיחים ומבחר של צבעים לפתחי המיזוג ולוח השעונים. רשימת האבזור הסטנדרטית צפויה לכלול חישוקי סגסוגת (15 או 16 אינטש'), תאורת DRL מבוססת LED, ספוילר אחורי וסיומת אגזוז בציפוי כרום. אבזור הפנים יכלול מערכת שמע מקורית עם כניסת USB, דיבורית בלוטות' והפעלה אוטומטית של המגבים והאורות.

    MG3

    כצפוי, המפרט הטכני של ה-MG3 האירופאית נותר ללא שינוי מהותי. המידות נותרו דומות מאוד לאלו של הדגם הסיני, עם אורך כללי של 401 סנטימטרים ובסיס גלגלים של 252 סנטימטרים. מנוע אחד בלבד יוצע בשלב זה, בנזין VTi-TECH בנפח של 1.5 ליטר ובהספק מרבי של 105 כוחות סוס. תיבת ההילוכים תהיה ידנית בלבד וב-MG מבטיחים שהיא תוכננה במיוחד כדי ש"תתאים גם לנסיעות פקוקות בעיר או לנהיגה מהנה בכבישי בריטניה". מערך המתלים הותאם במיוחד לטעמם של הנהגים האירופאים והיצרנית מבטיחה מכונית ש"תשמח להיכנס לפניות מהירות עם זוויות גלגול מועטות ותלהיב את הנהג". צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-16.5 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    MG3

    בלובינסקי, יבואנית MG לישראל, מחכים בקוצר רוח להגעתה של ה-MG3 לישראל. היבואנית קיבלה לאחרונה את הזיכיון לייבוא רכבי MG לישראל ל-5 שנים נוספות והחלה להשקיע מאמצים רבים בפיתוח המותג, כולל פתיחה של אולם תצוגה נפרד לרכבי המותג בחיפה. ה-MG3, שצפויה להגיע ארצה בסוף השנה הזאת או בתחילת 2014, צפויה להיות חשובה במיוחד למותג בישראל שמסתפק כיום בשיווקו של דגם אחד בלבד - MG350. ה-MG3 צפויה לקבל, על פי הצהרות קודמות של בכירי לובינסקי, תמחור אטרקטיבי למדי אך זה טרם פורסם.

    הירשמו עכשיו וקבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת MG חדשה או משומשת

    dddd