תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד קוגה
  • פורד קוגה הגיע לישראל - מחיר החל מ-178 אלף ש"ח

    פורד קוגה

    פורד משיקה בישראל את הקוגה, עם מנוע טורבו-בנזין (EcoBoost) בנפח 1.6 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית.

    • 28-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רכב הפנאי הקומפקטי פורד קוגה נוחת בימים אלו בישראל. בדלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, הודיעו אמש כי בכוונתם להתחיל ושווק כאן את הקוגה, למעלה משנה לאחר שהוצג לראשונה בחו"ל. הקוגה מבוסס על פלטפורמה מוגבהת של פורד פוקוס החדשה ואמור להכניס את פורד, לראשונה בישראל, לקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. עד כה שיווקה פורד בישראל רק רכבי פנאי גדולים ויקרים, כדוגמת האדג' או האקספלורר.

    פורד קוגה

    פורד קוגה החדש ישווק בישראל עם מנוע טורבו-בנזין (EcoBoost) בנפח 1.6 ליטרים ובהספק מרבי של 180 כוחות סוס. זה ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה. נתוני היצרן הרשמיים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-13 קילומטרים לליטר.

    הקוגה ישווק כאן בשתי רמות אבזור עיקריות - טרנד הבסיסית וטיטניום הבכירה. שני הדגמים כוללים 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, מערכת התנעה ללא מפתח ופתיחה חשמלית לדלת תא המטען. הגרסה הבכירה (טיטניום) תציע בנוסף לכל אלו גם חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש' (17 בטרנד), חלון שמש וריפודי בד משולב עם עור.

    פורד קוגה

    מחירו של פורד קוגה בישראל יחל ב-178 אלף ₪ לדגם הטרנד ויגיע עד ל-198 אלף ₪ לדגם הטיטניום. לרוב רכבי הפנאי הקומפקטיים המקבילים של המתחרים גרסאות בסיס שמחירים מתחיל בכ-160 אלף ₪ אך הקוגה, ללא גרסת הנעה קדמית בסיסית, יאלץ להתחרות בישראל מול מתחרים גדולים וחסכוניים ממנו, כמו מיצובישי אאוטלנדר החדש שמוצע בגרסת 7 מושבים חסכונית יותר בכ-170 אלף ₪.

    פורד קוגה

    dddd