תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף החדשה – כעת גם בגרסה חשמלית

    פולקסווגן גולף

    פולקסווגן גולף החדשה זוכה לגרסה חשמלית טהורה המספקת טווח נסיעה מרבי של 175 קילומטרים.

    • 21-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    נחשפו תמונות ראשונות של פולקסווגן גולף החדשה בגרסה החשמלית. בקבוצת פולקסווגן משתעשעים מזה זמן רב ברעיון של מכונית חשמלית ומייצרים גרסאות מוכנות לייצור (כמעט) סדרתי של הדגמים הרגילים שהוסבו להנעה חשמלית. ככל הנראה, הגרסה החשמלית של הגולף, שתיחשף באופן רשמי בעוד כשבוע בתערוכת הרכב של ג'נבה, היא יותר מסתם בלון ניסוי והיא אכן צפויה להגיע לייצור סדרתי, גם אם בכמויות מוגבלות מאוד.

    פולקסווגן גולף חשמלית

    פולקסווגן Golf-e החשמלית שומרת על עיצוב חיצוני הדומה מאוד לזה של גרסאות הבנזין והדיזל, עם שינויים קלים לפגוש ולגריל הקדמי. מאחור יבחינו חדי העין ביחידות תאורה שונות במעט שמצטרפות אל חישוקי סגסוגת בעיצוב שונה. בתוך תא הנוסעים השינויים קלים גם כן ומסתכמים בעיקר בלוח שעונים חדש בו מחליף מד טעינה את מד הסל"ד המסורתי.

    בתחום המכאני תציע הגולף החשמלית מנוע בהספק מרבי של 115 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-27 קג"מ. את החשמל למנוע מספקת יחידת מצברים בקיבולת של 26.5 קילו-וואט שעה שממוקמת מתחת למושבים האחוריים. יחד מספקת יחידת ההנעה החשמלית ביצועים סבירים - זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.8 שניות, מהירות מרבית מוגבלת מחשב של 135 קמ"ש וטווח נסיעה מרבי של 175 קילומטרים. טעינת הסוללה אורכת 5 שעות דרך שקע חשמל ביתי רגיל או 20 דקות בלבד בזמן שימוש בעמדת הטענה מהירה.

    פולקסווגן גולף חשמלית

    dddd