תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו פורסטר
  • סובארו פורסטר החדש מושק בישראל

    סובארו פורסטר

    יפנאוטו משיקה את סובארו פורסטר החדש בישראל – מחיר החל מ- 190 אלך ₪. בנוסף מכריזה היבואנית על הרחבת האחריות לכל דגמי סובארו בישראל.

    • 10-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מיד עם השקתו באירופה מגיע סובארו פורסטר החדש מגיע לישראל. הפורסטר החדש יבצע את השקתו האירופאית הרשמית רק בעוד חודש ימים, בתערוכת הרכב של ג'נבה. הפורסטר הוא הדגם הראשון שמשיקה יפנאוטו בישראל במהלך 2013, כחלק ממהלך שמטרתו להחזיר את סובארו ללב שוק הרכב הישראלי. אל הפורסטר החדש יצטרפו כבר במהלך החודשים הקרובים סובארו אימפרזה החדשה (שתגיע ככל הנראה כבר בחודש מאי הקרוב), סובארו B4 המחודשת וכן סובארו אאוטבק המחודש (שיגיעו ככל הנראה במהלך חודש יוני). לדברי אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, הציפייה היא שהדגמים החדשים יעזרו ליבואנית לכבוש נתח שוק של כ-5 אחוזים כבר במהלך השנתיים הקרובות.

    כחלק מהמהלך הזה הכריז חסון על הרחבת האחריות לכל לקוחות סובארו לתקופה של 5 שנים. הרחבת האחריות תחול על כל הרכבים שיימכרו החל מה-19 לפברואר ותכלול את כל הרכבים שמשווק המותג בישראל - סובארו XV, B4, BRZ ועוד. כך הופכת סובארו להיות הראשונה שמעניקה בישראל אחריות מלאה לתקופה של מעבר ל-3 שנים ומצטרפת ליבואנית קיה שמעניקה אחריות חלקית ל-7 שנים על חלק מהדגמים שהיא משווקת.

    סובארו פורסטר החדש

    סובארו פורסטר החדש מגיע לישראל בשתי רמות אבזור -  X ו-XS. שתי רמות האבזור משווקות עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 150 כוחות סוס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT Lineartronic). מערכת הנעה כפולה קבועה היא כמובן סטנדרט בשתי הגרסאות, כאשר גרסת ה-XS מצוידת גם במערכת ה-X Mode שנועדה לשפר את יכולת השטח של הרכב.

    רשימת האבזור של שני הדגמים כוללת 7 כריות אוויר, התראה על אי חגורת בטיחות לכל הנוסעים, מערכת שמע מקורית עם כניסת USB, דיבורית בלוטות' אלחוטית, מערכת Start&Stop, חלונות אחוריים כהים והגה מצופה עור.
    דגמי ה-XS יכללו בנוסף גם חישוקי סגסוגת, חלון גג פנוראמי, מושבים קדמיים עם חימום חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג עם כיוון חשמלי ומושב אחורי עם אפשרות לכיוון זווית המשענת.

    מחירו של סובארו פורסטר X יעמוד על 189,900 ₪ בעוד דגם ה-XS יעלה כ-217,900 ₪.

    סובארו פורסטר החדש

    בנוסף תשווק יפנאוטו את גרסת הטורבו של סובארו פורסטר החדש. דגם זה מצויד במנוע 2 ליטרים מוגדש שהספקו המרבי הוא 240 כוחות סוס. גם כאן תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית-רציפה ומערכת ההנעה כפולה-קבועה. דגם הטורבו מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות וצורך בממוצע 11.7 קילומטרים לליטר. רשימת האבזור שלו תכלול את כל האבזור של דגם ה-XS ובנוסף גם חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש, חיישני גשם ותאורה, מערכת התנעה ללא מפתח, תאורת LED וריפודי עור.
    מחירו של דגם הטורבו - 264,900 ₪.

    סובארו פורסטר החדש

    dddd