תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אינפיניטי
  • אינפיניטי Q50
  • אינפיניטי Q50 נחשפת לראשונה

    אינפיניטי Q50

    אינפיניטי חושפת את ה-Q50, הספורט-סדאן היוקרתית החדשה שלה, שתחליף במהלך 2013 את ה-G37.

    • 15-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הצצה ראשונה אל אינפיניטי Q50, שנחשפה אמש לראשונה בתערוכת הרכב של דטרויט. הספורט-סדאן החדשה הזו תחל להימכר באמצע 2013 ותחליף בהדרגה את הספורט-סדאן הנוכחית של אינפיניטי, ה-G37. ה-Q50 החדשה היא הראשונה שמקבלת את עיצוב החזית החדש של אינפיניטי, עם הגריל הקדמי בעיצוב ה-"קשת הכפולה" שמזכיר מאוד את הגריל הקדמי של דגמי לקסוס החדשים. העיצוב החדש ממשיך גם אל הפרופיל, שזוכה גם הוא לעיצוב אגרסיבי בזכות עיצוב הדלתות והדגשה של קימורי הפח. בחלק האחורי הותקנו שני פתחי לצינור הפליטה ופנסים מבוססי LED.

    אינפיניטי Q50

    בשלב הראשון תוצע אינפיניטי Q50 עם שני מנועים. גרסת הבנזין תצויד במנוע V6 בנפח 3.7 ליטרים ובהספק מרבי של 328 כוחות סוס. הגרסה ההיברידית תצויד במנוע V6 שנפחו 3.5 ליטרים והספקו 302 כוחות סוס, המשודך למנוע חשמלי בהספק מרבי של 67 כוחות סוס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 7 יחסי העברה ומגיעים עם אופציה למערכת הנעה כפולה (הנעה אחורית כסטנדרט).

    המפרט הטכני של אינפיניטי Q50 כולל גם את מערכת ההיגוי החדשה, Direct Adaptive Steering. מערכת זו מקשרת בין גלגל ההגה לגלגלים בצורה חשמלית לחלוטין ומסוגלת לספק, לדברי אינפיניטי, שליטה מלאה על מאפייני ההיגוי כולל תקשורת משופרת עם הנהג. אינפיניטי תציע עם ה-Q50 גם מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה (Active Lane Control) שלראשונה תדע גם להתחשב ברוחות צד ובשיבושים בכביש.

    אינפיניטי Q50

    אינפיניטי Q50 מציגה תא נוסעים חדש ומפואר. באינפיניטי מספרים כי תא הנוסעים יוצע עם מגוון אפשרויות להתאמת עיצובו לטעמו של הלקוח, החל מבחירת הגוונים ועד לבחירת סוג המושבים. רשימת האבזור האופציונאלי ארוכה וכוללת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת שמע עם 14 רמקולים, בקרת שיוט אקטיבית ומערכת בלימה אוטומטית.

    שיווקה של ה-Q50 יחל בארצות הברית בקיץ 2013 ובהדרגה היא תושק במדינות נוספות בעולם. יחידות הנעה נוספות, המתאימות יותר לשוק האירופאי, צפויות להיחשף במהלך 2013.

    אינפיניטי Q50

    dddd